Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین علی‌عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان برگزاری گردهمایی هنری با نام سمپوزیوم مجسمه‌سازی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را رویدادی مهم برای پویایی فضای شهری همدان و ایجاد امیدواری و خلاقیت نزد هنرمندان ایران قلمداد کرد و افزود: امیدوارم شرایط برگزاری این گونه رویداد هنری به شکلی مطلوب پیش رود و تداوم پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقبال قابل‌توجه هنرمندان مجسمه‌ساز ابراز رضایت کرد و گفت: با وجود چهره‌های صاحب‌نام متقاضی برای شرکت در این گردهمایی هنری و وجود دیدگاه مثبت و همراهی هنرمندان، کار انتخاب نهایی آثار نزد هیات داوران به سختی و با دقت‌نظر بسیار انجام شد تا در نهایت ۳۰ هنرمند با ساختن سردیس‌ها بنا بر فهرست گفته شده در مرحله نخست شرکت کنند.

داور نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی همدان درباره مرحله نخست سمپوزیوم گفت: در این مرحله ارائه آثار به شکل ماکت اولیه خواهد بود تا پس از تایید نهایی توسط هیات داوران، کار ساخت سردیس و قالب‌ریزی آن توسط مجسمه‌ساز انجام شود.

وی بر کیفیت ماکت‌های اولیه ساخته شده تاکید کرد و گفت: کیفیت ماکت‌های اولیه سردیس‌ها باید از تمام جوانب مانند جنس مصالح انتخاب شده برای نمایش جزییات چهره، شخصیت‌پردازی درست با توجه به پژوهش هنرمند بر زندگی شخصیت مورد نظر و در کل ساخت سردیس با ویژگی‌های حرفه‌ای خود مورد توجه هنرمندان مجسمه‌ساز شرکت‌کننده در مرحله نخست واقع شود.

علی‌عسکری درباره مرحله دوم و نهایی سمپوزیوم گفت: پس از تایید ماکت‌های اولیه، هیات داوری وارد مرحله دوم ارزیابی آثار شده تا انتخاب نهایی سردیس‌ها انجام شود، به نظرم آثار نهایی باید سردیس‌هایی سالم باشند که «سالم» به معنای همراهی با خلاقیت صحیح مجسمه‌ساز است تا در نهایت سردیس‌هایی فاخر و قابل‌ دفاع ساخته شوند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: خلاقیت همدان فضای شهری داور حسین علی عسکری مجسمه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم

گل گهر با برتری سه بر صفر راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و گل گهر در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی سه بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ برای گل گهر گلزنی کردند.

خلاصه بازی فجر سپاسی و گل‌گهر کد خبر 748166

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد