Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:25:09 GMT

شروع مونتاژ هایما s در ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۶۶۰۱

شروع مونتاژ هایما s در ایران خودرو

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایران خودرو، بر اساس اطلاعات دریافتی گروه صنعتی ایران خودرو خراسان، اقدام به مونتاژ هایما اس کرده است، این خودرو با مدل ۱۴۰۰ به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، چندی پیش زاهدی فرد مدیر ایران خودرو خراسان گفته بود: ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای تولید خودرو‌های جدید شاسی بلند از سوی معاونت مهندسی گروه صنعتی ایران خودرو در ایران خودرو خراسان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارتقای ستاره‌های کیفیت محصولات تولیدی را از برنامه‌های توسعه‌ای برشمرد و گفت: ارتقای هایما اس ۵ به چهار ستاره و اس ۷ به پنج ستاره در سال جاری برنامه ریزی شده است.

زاهدی فرد تولید و تامین ۲۵ درصد از نیاز بازار به خودروی شاسی بلند در سایت ایران خودرو خراسان را از اهداف پیش روی این شرکت دانست و تصریح کرد: این شرکت قادر به تولید روزانه ۱۲۰ دستگاه هایما است که در ماه‌های پایانی امسال به رقم ۲۴۰ دستگاه افزایش خواهد یافت. این عدد در سال ۹۳ تنها ۸ دستگاه بود. درحال حاضر سالن رنگ مخصوص خودرو‌های شاسی بلند نیز در این شرکت راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول