Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهردرباره شرایط تیم گنبد در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنان به نگرش حرفه‌ای رسیده‌اند. هر روز در حال رشد هستند. امیدوارم همین روند را در سه بازی آینده ادامه دهند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: یک پیروزی برای صعود به پلی آف نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا با حضور در جمع ۸ تیم برتر مسابقات بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. هدف نخست ما حفظ سهمیه لیگ برتر بود که به این هدف رسیدیم. یک مانع کوچک دیگر برای صعود به جمع ۸ تیم داریم و پس از آن امیدوارم با برنامه ریزی خوب، والیبال تماشاپسندی را به نمایش بگذاریم. مهمترین بازی هفته اینده ما با تیم پیکان است.

وی اظهار داشت: همیشه به کارم اعتقاد داشتم و بین بازیکنانم و کادر فنی تیم این ایمان و اعتقاد برای انجام کارهای بزرگ وجود داشت. هر بار که با تیم جوان کار کرده‌ام به موفقیت رسیده‌ایم چرا که در ذهنیت بازیکنان حس برتری را ایجاد می‌کنم. خدا را شکر با برنامه‌ای که دارم و اعتقادی که در ذهنم وجود دارد توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته‌ام و این را نیز در ذهن بازیکنان بوجود می آورم.

همیشه گفته‌ام تیمم می‌تواند کار بزرگی انجام دهد و این را نیز انجام داد. تنها یک قدم کوچک دیگر برای حضور در پلی آف باقی مانده است.

جزیده تاکید کرد: همیشه باید احتیاط کرد اما از ابتدای لیگ بین بازیکنان از اهداف بزرگ حرف زدیم. خدا را شکر که امسال نیز بازیکنان خوب ظاهر شدند. به غیر از ۲-۳ بازی که زورمان نرسید در سایر دیدارها، والیبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. هر چند اگر نتیجه کسب نشد.

۴-۵ بازیکن به والیبال ایران ایران معرفی کردیم. اهداف باشگاه‌ها تا امروز محقق شده است و الان برای حضور در پلی آف تلاش می‌کنیم. دیگر همه تیم‌ها به این نگرش رسیده‌اند که گنبد تیم خطرناکی است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره حواشی ایجاد شده در مسابقات لیگ برتر گفت: ویدئوچک برای جلوگیری از خطای انسانی در مسابقات استفاده می‌شود. طبیعی است که هر چیزی که برای نخستین بار استفاد می‌شود با چالش ایجاد شود. در اروپا نیز زمانی که برای نخستین بار از ویدئوچک استفاده کردند مربیان اعتراض می‌کردند اما با گذشت زمان شرایط درست شد و در لیگ جهانی شاهد بودیم ویدئوچک بسیاری از خطای داوران را پوشش داد. در ایران نیز به همین گونه است. همه مربیان، بازیکنان باید از ویدئوچک تمکین کنند تا تنش ایجاد نشود. در ضمن هر کسی نیز باید جایگاه خود را بداند. هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد و هیچکس نباید خود را در تمکین از قانون مجزا بداند. باید حرفه‌ای تر عمل کنیم. و کمی صبورتر باشیم.

وی در پایان گفت: کمی باید روی اخلاق، رفتار و منش خود بیشتر کار کنیم که خدایی ناکرده دوستی‌هایمان به خاطر یک امتیاز از بین نرود. یک هفته تا پایان دور مقدماتی باقی مانده است. هیچ چیز بعید نیست. تمام سعی خود را بکار خواهیم گرفت. هفته مهمی در پیش داریم. ان شاءالله به هدف نهایی خود نیز برسیم.

کد خبر 5143398 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: عظیم جزیده لیگ برتر والیبال والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی کاراته وریا غفوری فدراسیون کشتی شهاب زاهدی هندبال مهدی ترابی تیم ملی تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است