Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد با ارسال پیامی از مردم اسدآباد درآفرینش حماسه بزرگ ۲۲ بهمن با حضور رژه نمادین خودرویی و موتوری قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن یکی از مصادیق حضور معنادار مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری ملت بزرگ ایران به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد؛ مردم فهیم شهرستان اسدآباد با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور گسترده خود در مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات خود ضمیمه کردند و هوشیاری، وفاداری، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

ضمن سپاس به درگاه خداوند منان و تکریم به پیشگاه شهدای والامقام از آحاد مردم شریف اسدآباد، امام جمعه محترم شهر، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تامین به ویژه فرماندهی محترم انتظامی شهرستان، فرماندهی محترم منطقه مقاومت بسیج شهرستان، و از کلیه کمیته های۱۷ گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان و خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و تک تک برگزار کنندگان برنامه‌ها و مراسم باشکوه دهه فجر به پاس حضور گسترده در مراسم رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن و برنامه‌های این دهه مبارک تقدیر و تشکر می‌ کنیم و تداوم توفیق، عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم سرفراز دیار سید جمال الدین اسدآبادی را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن رژه خودرویی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام