Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته سازماندهی یورو ۲۰۲۰ روسیه می‌گوید که این کشور از حیث پاندمی کووید-۱۹ در بین کشورهای میزبان این تورنمنت، «مطلوب‌ترین شرایط» را دارد.

شهر سن پترزبورگ در شمال روسیه به عنوان یکی از ۱۲ میزبان این تورنمنت بین قاره‌ای انتخاب شده و «الکسی سوروکین» می‌گوید که کاهش شمار موارد ابتلا در سن پترزبورگ و مسکو و همچنین ورزشگاه میزبان و تجربه این شهر در میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸، این کشور را به منطقه‌ای بی‌نقص برای میزبانی از بازی‌ها بدل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوروکین که ریاست کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ را نیز برعهده داشت، درخصوص احتمال استفاده از سیستم قرعه‌کشی برای استرداد بلیت‌هایی که هواداران پیش‌تر خریداری کرده‌اند در صورت قرار گرفتن شماره بلیت آنان در بین شماره‌های دارای محدودیت در یورو ۲۰۲۰ نیز صحبت کرد؛ تورنمنتی که به دلیل پاندمی کرونا یک سال به تعویق افتاد.

وی اظهار داشت: در بین تمام کشورهای میزبان یورو ۲۰۲۰، روسیه مناسب‌ترین شرایط را دارد. کیفیت همیشگی تورنمنت دستخوش تغییرات قابل توجهی نشده اما موضوع استفاده از نیمی از ظرفیت ورزشگاه حتی در بهترین حالت، موضوع نگران کننده است.

سوروکین افزود: تاثیر این موضوع برا بازیکنان قابل تصور است. ما همین حالا هم این گلایه را شنیده‌ایم که بازی کردن در ورزشگاه خالی لطفی ندارد. در آن صورت، روسیه از مناسب‌ترین شرایط برخوردار است.

او می‌گوید که یافتن راه حل در چنین شرایط طاقت فرسایی وظیفه خطیر برای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) است.

وی در این‌باره گفت: سازماندهی مجدد تقویم بازی‌ها ما را مجبور کرد تا برای رسیدن به فرمت صحیح، سخت‌تر تلاش کنیم. واقعا دشوار است. ظرف مدت چند ماه، دپارتمان ویژه یوفا به دلیل این مسوولیت عظیم که پیش رویش قرار داشت، با حجم فوق العاده کار لبریز شد؛ یافتن راه حلی که همزمان تمام استانداردها را در برداشته باشد، سلامتی را حفظ کند و همچنین مطابق تقویم تورنمنت باشد. بخشی از دیدارهای یوفا از دست رفت و موضوع غرامت پخش کننده‌های تلویزیونی مطرح شد. خوشبختانه ساختار کلی تورنمنت حفظ شد. فکر می‌کنم در سال جاری میلادی، شاهد طرحی برای بازگشت به برنامه معمول خواهیم بود. اینجا در مورد اضافات یا کمبودها حرف نمی‌زنیم بلکه موضوع تدابیر الزامی است. باتوجه به شرایط دشوار تابستان سال گذشته، این تورنمنت مطابق برنامه ریزی اولیه پیش نرفت.

وی ادامه داد: سال گذشته این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا دوباره در مورد برخی موضوعات فکر کنیم. بخش عمده روند فکری ما این بود که چطور این تورنمنت را در جامع‌ترین شکل ممکن برگزار کنیم. همکاران ما امروز نمی‌توانند در مورد اقدامات در راستای عادی سازی تدریجی و از بین رفتن محدودیت‌ها غلو کنند. ما در حال برگزاری نشست‌هایی هستیم و در بسیاری از شهرها مشکلاتی وجود دارد؛ برخی شهرها قرنطینه کامل هستند و برخی نیمه؛ جایی دیگر هیچ جایی بازگشایی نشده و از این دست مشکلات.

سوروکین با اشاره به اینکه روسیه از بهترین موقعیت و جایگاه برای میزبانی برگزار است، تاکید کرد: اگر یورو ۲۰۲۰ حالا در حالا برگزاری بود، مشکلاتی در خصوص پذیرش هواداران ایجاد می‌شد بنابراین کشورهای میزبان خواستار تعویق شدند. در حال حاضر شمار موارد ابتلا به کرونا در مسکو و سن پترزبورگ کاهش پیدا کرده است. مشخصا واکسیناسیون و افزایش تعداد افراد مصون شده نقش بزرگی را ایفا می‌کند. امروز از مقامات می‌خواهیم که اجازه برگزاری تورنمنت را با ورزشگاه نیمه پر بدهند؛ در بدترین حالت این چیزی است که بی‌نهایت خواستار آن هستیم. خوشبختانه یوفا باتوجه به شرایط هر شهر، تصمیم جداگانه‌ای می‌گیرد. از این نظر ما از شرکای قابل اطمینان یوفا هستیم. آنها درک می‌کنند که ما تیم بسیار مجربی داریم و شهر میزبان، ورزشگاه و کمیته سازماندهی تا چه اندازه منسجم کار می‌کند.

وی افزود: حالا برای صحبت کردن در مورد استرداد بلیت‌ها زود است؛ بازگرداندن پول بلیت‌ها هم برای ما و هم برای یوفا گزینه بدی است. هنوز نمی‌دانیم چگونه پول بلیت‌ها را بازگردانیم. منطق می‌گوید که محتمل‌ترین راه قرعه‌کشی است. یوفا پیش‌تر ضرب الاجلی را (۲۶ ژانویه) اعلام کرد که تا آن زمان به طور داوطلبانه رسیدهای خود را تحویل دهند اما افراد زیادی به این موعد نرسیدند./ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کشورهای میزبان ترین شرایط یورو ۲۰۲۰ بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی

کمیته ملی پارالمپیک قول حمایت از اعزام تیم ملی والیبال نشسته به یک تورنمنت بین‌المللی را اعلام کرد و فدراسیون جانبازان باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک، در حالی خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس آماده می‌کند که نتوانسته nv ماه‌های اخیر نتوانسته دیدارهای دوستانه و اردوهای تدارکاتی با تیم‌های خارجی برگزار کند.

آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته

برخی معتقدند که این تیم از قدرت کافی برای قهرمانی دوباره در پارالمپیک برخوردار است، اما بدون شک برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های خارجی نقش بسیار مهمی در پیشرفت این تیم دارد.

سایر تیم‌های شرکت کننده در پارالمپیک، در هفته‌های اخیر دیدارهای تدارکاتی را برگزار کرده‌اند، اما این شرایط هنوز برای تیم ایران فراهم نشده است و شاید در آینده مشکلاتی را هم به وجود بیاورد.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال روز 20 فروردین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفته بود: برنامه را داده و درخواست یک سفر تدارکاتی و اینکه یک تیم نیز وارد ایران شود را کرده‌ام و منتظرم کمیته پارالمپیک پاسخ بدهد. ما برای تداوم روند پرقدرت در پارالمپیک و به دست آوردن هشتمین طلا درخواست کرده‌ایم با توجه به اینکه در قهرمانی آسیا و بازی‌های پاراآسیایی با قدرت کامل نبودیم و اینکه حریفان قدرتمندی را نیز در پیش خواهیم داشت، چند بازی تدارکاتی داشته باشیم و منتظر جواب هستیم.

سعید سلگی مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک همان روز 20 فروردین در این باره عنوان کرده بود: با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و همچنین رئیس انجمن والیبال نشسته صحبت کردم و قرار شد آنها بررسی‌های لازم را درباره اینکه چه کشورهایی به ایران بیایند و یا تیم ملی به چه اردوی خارج از کشور برود، انجام بدهند و درخواست‌شان را به صورت مکتوب به کمیته پارالمپیک ارسال کنند تا ببینیم چه شرایطی برای این تیم بهترین فایده را دارد. در واقع مقرر شد که بررسی‌ها در قالب دو، سه پیشنهاد صورت بگیرد  تا بتوانیم بهترین مورد را محقق کنیم و تیم ملی با بهترین شرایط به پارالمپیک پاریس اعزام شود.

از آن زمان تاکنون کمتر از یک ماه گذشته و هنوز خبری از برنامه‌ریزی در این باره نیست. سلگی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت برگزاری اردو یا دیدارهای تدارکاتی برای والیبال نشسته اظهار داشت: ما در کمیته پارالمپیک قول حمایت از یک اعزام به تورنمنت بین‌المللی را داده‌ایم. مقرر شده که فدراسیون جانبازان بررسی کند تا این اردو و دیدارهای دوستانه در قالب یک تورنمنت انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد