Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس- ایلام؛ مهسا نظری: مسیر روستای کله‌جوب به حاجی‌حاضر از جمله راه‌های مواصلاتی پرترددی است که به علت غیراستاندارد بودن، تبدیل به یکی از مسیرهای خطرناک و حادثه‌ساز برای رانندگان در شهرستان ایوان شده است و به علت عدم پیگیری و توجه لازم تا کنون منجر به حوادث گوناگونی شده و جان افراد زیادی را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسیر روستای کله‌جوب به حاجی‌حاضر به علت عرض کم و غیر استاندارد بودن، موجب شده درصد بالایی از تصادفات شهرشتان ایوان مربوط به همین مسیر باشد که هر ساله حوادث ناگواری را به دنبال دارد.

به گفته‌ی جمعی از روستائیان، عدم دسترسی آسان به شهر برای انتقال محصولات کشاورزی و برخورداری از امکانات بهداشتی از جمله مشکلاتی بوده که این مسیر برای روستاییان به وجود آورده است.

این مسیر با توجه به قرار گرفتن بقعه متبرک حاجی‌حاضر و اراضی کشاورزی تردد بالایی دارد و به همین علت بهسازی و تعمیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما متاسفانه بر خلاف وعده‌های متعددی که تا کنون برای رفع این مسئله داده شده، هنوز اقدامات لازم برای بهسازی مسیر روستایی کله‌جوب به حاجی‌حاضر انجام‌ نشده است.

لازم به ذکر است؛ مسیر روستای کله جوب به سمت حاجی حاضر جزو مصوبات سفر استاندار بوده است که متأسفانه به دلیل کم‌کاری پیمانکار اقدامات چشمگیری در این راستا صورت نگرفته و بهسازی این مسیر هنوز به پایان نرسیده است.

پیرو گزارش قبلی امیدعلی سبزی فرماندار ایوان نیز در همین راستا اعلام کرد: تکمیل این پروژه از اولویت‌های کاری است که در همین زمینه نیز قراردادی با پیمانکار جدید منعقد شده و بهسازی این مسیر درحال انجام است.

نیمه تمام ماندن این پروژه

علی‌رغم وعده‌های داده شده شاهدیم با وجود اینکه تصادفات متعددی در این مسیر رخ داده و مدت‌هاست از شروع بهسازی این پروزه می‌گذرد اما هنوز تکمیل مسیر روستای کله‌جوب به سمت حاجی‌حاضر به پایان نرسیده و این امر نارضایتی روستائیان و شهروندان ایوانی را به دنبال داشته است.

امید علی سبزی فرماندار ایوان در این خصوص گفت: نزدیک به 1/5 کیلومتر از روستای کله‌جوب به روستای ساتیان بهره برداری شده و نزدیک به 2 کیلومتر نیز از روستای ساتیان تا حاجی‌حاضر آسفالت شده است.

با توجه به گفته‌های فرماندار ایوان این پروژه علاوه بر پیشرفت‌هایی که داشته متاسفانه هم اکنون به دلیل عدم فعالیت پیمانکار نیمه کاره رها شده و رفع این مشکل نیز مربوط به حوزه‌ی راهداری استان است و تا کنون نیز علاوه بر گفت‌وگوهایی که در این زمینه صورت گرفته، هنوز اقدام چشم گیری برای تکمیل بهسازی این مسیر مواصلاتی انجام نشده است.

با توجه به خطراتی که مسیر روستای کله‌جوب به حاجی‌حاضر به دنبال دارد؛ میبایست برای رفع این مشکل راهداری اقدامات لازم را برای استخدام و فعالیت پیمانکار در این مسیر به کار گرفت تا بهسازی این مسیر هر چه سریع‌تر به پایان برسد و شهروندان بتوان با خیال آسوده در این مسیر تردد کنند.

با کمبود اعتبار مواجه‌ایم

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با کمبود اعتبار مواجه‌ایم و توان پرداخت مطالبات پیمانکار که نزدیک به سه میلیارد است را نداریم و به همین دلیل نیز پیمانکاری که بر روی این این پروژه کار می‌کرد بهسازی و فعالیت در این مسیر را تعطیل کرده است.

وی افزود: طی روزهای آینده جلساتی برای به توافق رسیدن با پیمانکار این پروژه صورت می‌گیرد که در صورت عدم همکاری مجبور به تعویض پیمانکار و ادامه روند تکمیل بهسازی مسیر روستای کله‌جوب به حاجی حاضر خواهیم بود.

مدت هاست وعده‌های متعددی برای تکمیل مسیر پنج کیلومتری روستای کله‌جوب به حاجی‌حاضر داده شده که با این وجود هنوز بهسازی و تکمیل این پروژه به پایان نرسیده است؛ بااهمیتی که این مسیر در تردد شهروندان دارد و جان افراد متعددی را نیز به خطر می‌اندازد هنوز توجهات لازم به آن نشده که این امر نارضایتی روستائیان و شهروندان ایوانی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۹۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بهسازی جاده غیر استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم