Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جشنواره فیلم فجر شیراز در نوبت بیستم خود و با وجود محدودیت های موجود که براساس آن و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی می باید تنها 30 % از ظرفیت های سالن های نمایش فیلم استفاده می شد، مخاطبان و علاقمندان پرشور شهر شیراز را به سالنها آورد تا برخی فیلم ها چندین نوبت نیز نمایش فوق العاده داشته باشند و تعداد نوبت های نمایش از 48 به 64 افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس؛ صابر سهرابی اظهارداشت: تا هفتمین روز جشنواره و در 51 نوبت نمایش حدودا 3990نفر فیلم های جشنواره را به تماشا نشستند و فیلم های «شیشلیک»، «ابلق» و فیلم سینمایی «بی همه چیز» بیشترین تعداد مخاطب را به خود اختصاص دادند و سایر فیلم ها نیز فروش خوبی را تجربه کرده اند و تا پایان روز هشتم جشنواره و با رسیدن نوبت های نمایش به 64 نوبت نمایش، نیز تعداد تماشاگران به 5200 نفر رسید. سهرابی ادامه داد: بر همین اساس می توانیم بگوییم این اتفاق و در واقع روندی که در جشنواره سی و نهم در تهران رخ داده با توجه به اینکه سینماها تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد از ظرفیت خود را می توانند در معرض فروش قرار دهند، در شیراز نیز این حرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی شکل لازم خود را گرفت و در کنار پر فروش ترین فیلم های این دوره از جشنواره در شهر شیراز امیدواریم تا پایان جشنواره و با توجه به رویه سالهای گذشته این جشنواره شاهد استقبال مخاطبان باشیم. مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس اظهار داشت: فروش جشنواره در دوره بیستم با توجه به وضعیت حاکم بر اثر شیوع بیماری و رعایت پروتکل های بهداشتی، فروش نسبتاً خوبی بوده، چرا که در این دوره جشنواره، سینماها با ظرفیت بسیار محدود نمایش فیلم داشتند و همکاری مخاطبان و تماشاگران در رعایت نمودن شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل های لازم، خوب ارزیابی می شود و به اندک مواردی یا مصادیقی که شیوه نامه ها را نادیده می گیرند از طرف مدیر و یا کار کنان سینما تذکر لازم داده شده است. سهرابی گفت: این در حالی است که، اکران بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما ایران با استقبال رو به رو شد و همچنین با توجه به درخواست تماشاگران شیرازی ۴ اکران ویژه برای علاقه مندان فیلم فجر در هنر شهر آفتاب ارائه گردید و فیلم‌های مصلحت، روزی روزگاری آبادان، تک

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم فجر رعایت پروتکل فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، شش نمایش دیگر با مضامین فرهنگ رضوی و با هماهنگی دبیرخانه جشنواره، در شهر محل تولیدشان، این رویداد را همراهی می‌کنند.

مطابق این گزارش، شش نمایش که همزمان با هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجرا خواهند شد به این شرح معرفی شدند:

۱. نمایش «سنجاب» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روز بهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
۲. نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی در روز‌های ۲۵ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پلاتو الغدیر شهر اسلام‌آباد غرب به صحنه می‌رود.
۳. نمایش «پانما» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آبادی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهرِ شهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.
۴. نمایش «پیچ کمر» نوشته و به کارگردانی سید محید میر حسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش به صحنه می‌رود.
۵. نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدای حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه می‌رود.
۶. نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و به کارگردانی علی مجیدپور، همزمان با دهه کرامت در تئاتر شهر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، بخشی از بیست ویکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) به ریاست فرهاد قائمیان است که با محوریت اجرای عمومی آثار در شهر‌های محل تولید، از اواخر فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و اخبار آن بر روی وب سایت جشنواره به نشانی www.shamstoos.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند