Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه‌ای از مسئولان فولاد مبارکه خواستند که به سوالات دانشجویان درباره قرارداد‌ها و استخدام‌های پرشائبه شرکت پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه‌ای به اعضای هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه، سوالاتی را درخصوص مسائل و حاشیه‌های این شرکت مطرح کردند و از مسئولان این شرکت خواستند تا به سوالات دانشجویان پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:

مطلع شدیم که طی روز‌های اخیر جمعی از مدیران ارشد این شرکت به همراه آقای حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل پرحاشیه فولاد مبارکه، برای افتتاح پروژه‌ای علمی از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید داشته است.
جنبش دانشجویی همکاری نزدیک دانشگاه با صنعت و تعامل بیش از پیش این دو رکن اقتصاد مقاومتی را ضرورتی مهم و مؤثر می‌داند و از تعمیق روابط علمی و صنعتی میان دانشگاه و مجموعه مهمی، چون فولاد مبارکه استقبال می‌کند.

موجب خرسندی بود، اگر در این بازدید نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی نیز حضور داشتند تا با طرح صریح و شفاف ابهامات موجود پیرامون مدیریت این مجموعه کلان اقتصادی، از نزدیک شنوای پاسخ‌های مستند و مستدل مدیران این مجموعه باشند.

از آنجا که این نوع بازدید‌ها شائبه حرکت‌های نمایشی مدیران این شرکت در راستای انحراف افکار عمومی از ابهامات و سؤالات موجود را تقویت می‌کند، شما را به گفتگویی علنی، صریح، بی پرده، و مبتنی بر مستندات قانونی دعوت کرده و انتظار داریم تا تمهیدات لازم برای پاسخگویی به این ابهامات به شرح ذیل فراهم شود:

۱. دادسرای دیوان محاسبات کشور در نامه ۱۱/۳/۹۸ به شماره ۷۳۰۰۰/۸ با استناد به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، رسماً و کتباً اعاده به خدمت آقای حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) از سال ۱۳۹۰ را غیرقانونی دانسته، اما این مجموعه نه تنها براین انتصاب مداومت می‌ورزد، بلکه شائبه‌هایی در رسانه‌ها منتشر شده که فولاد مبارکه در دیگر بخش‌های خود نیز از بازنشستگان استفاده کرده و از اجرای قانون استنکاف می‌کنند.

۲. شایعات و ادعا‌هایی وجود دارد که فولاد مبارکه طی قرارداد‌هایی مشکوک و پر ابهام به منظور توسعه این مجموعه با ترک تشریفات قانونی بیش ازهزار میلیارد تومان را برای خرید یک فناوری قدیمی و استوک هزینه کرده است. موضوع این قرارداد چیست؟

۳. شائبه قرارداد تأمین نیرو در قالب مشاور و پرداخت هزینه‌های هنگفت از محل اعتبارات فولاد مبارکه به نزدیکان مقامات سیاسی دولتی چیست؟ جزئیات و دلایل انعقاد قرارداد پژوهشی فولاد مبارکه با خانم پروین داداندیش همسر آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به مبلغ یک میلیارد تومان و نیز آقای عباس آخوندی وزیر سابق راه وشهرسازی چیست؟!

۴. ادعای اخیر مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر اختصاص مبالغی هنگفت در جریان انتخابات قبلی مجلس شورای اسلامی به جریان سیاسی خاص توسط شرکت فولاد مبارکه چیست؟

۵. موضوع هدیه ۳ دستگاه خودرو به افرادی خاص به مبلغ دومیلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل بودجه کرونا توسط فولاد مبارکه چیست؟

بدیهی است؛ عدم پاسخگویی شفاف، علنی، فاقد حاشیه، مستند و قانونی، ضمن تقویت شوائب موجود، مجموعه‌های دانشجویی را در مطالبه گری درخصوص این مجموعه مهم اقتصادی کشور مصمم‌تر خواهد کرد.

همچنین با تقویت ظن وقوع موارد یاد شده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، لازم است اعضای هیئت مدیره این شرکت به عنوان متولی اصلی مدیریت این مجموعه نسبت به افکار عمومی و آنچه از آن به عنوان مسئولیت اجتماعی ادعا دارند پاسخگو باشند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان جامعه اسلامی دانشجویان فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا

دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان همزمان با سراسر کشور با تجمع در محوطه دانشگاه، ضمن حمایت از جنبش دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و عملکرد آمریکا در برخورد با استادان و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین را محکوم کردند.


ده‌ها دانشگاه در آمریکا و اروپا در هفته گذشته تاکنون، شاهد تظاهرات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولتشان از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه است که در این اعتراض‌ها بسیاری از دانشگاهیان بازداشت شدند.


طبق گزارش رسانه‌های خارجی تاکنون، بیش از صد‌ها دانشجو و استاد، در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا دستگیر شده اند.


دانشگاهیان در این تجمع، ضمن حمایت از جریان دانشجویی آزادی خواه سراسر جهان در حمایت از مردم غزه، اقدام سرکوبگرانه حکومت‌های مستبد و آزادی ستیز آمریکا و کشور‌های غربی را محکوم و اعلام کردند تا براندازی نظام سلطه و آزادی بشر از یوغ استکبار و استبداد جهانی در کنار آزادی خواهان جهان هستیم.


این تجمع همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز و ظهر برگزار شد.


تظاهرات نسل کشی در غزه به بیش از ده‌ها دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی و اروپایی و استرالیا کشیده شده است.


دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراض‌ها خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر