Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@08:19:11 GMT

مرگ ۲۷ نفر بر اثر ویروس اسرار آمیز در فرانسه +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۷۲۳۳

‍‍‍‍‍‍

شناسایی ویروس اسرار آمیز در فرانسه موجی از وحشت و نگرانی در این کشور بوجود آورده است.

به گزارش مشرق، شناسایی ویروس اسرار آمیز در فرانسه موجی از وحشت و نگرانی در این کشور بوجود آورده است.

۲۷ نفر از کارکنان یکی از خانه‌های سالمندان در شمال شرقی فرانسه در اثر ابتلا به ویروس اسرارآمیز جان باخته اند. براساس گزارش آژانس منطقه‌ای سلامتی و بهداشت فرانسه، این ویروس اسرار آمیز با دیگر ویروس‌های کرونا از جمله ویروس انگلیسی متفاوت است و هیچگونه علائمی از جمله بدن درد، سرفه، تب و لرز و بی اشتهایی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محققان، تحقیقات درباره ویروس اسرارآمیز فرانسوی آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر سرفه فرانسه ویروس کرونا ویروس جدید کرونا ویروس جدید اخبار داغ ویروس اسرار آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشت: آنچه دانشجویان آمریکا و دیگر کشورهای غربی را به صحنه آورده است شرف و وجدان بیدار آنان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سید رسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا جنوبی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین، این جنبش را نشانه وجدان و شرف معترضین دانست.

وی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: وجدان بیدار و شرف بالاترین ارزش‌های انسانیت است. آنچه دانشجویان آمریکا و دیگر کشورهای غربی را در اعتراض علیه جنایات اسرائیل در غزه و نسل کشی فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها به صحنه آورده است شرف و وجدان بیدار آنان است.

پس از اینکه شهردار نیویورک خواستار پایان تحصن در دانشگاه کلمبیا شد و گفت که تحصن باید هرچه زودتر تمام شود، صدها نیروی پلیس اطراف دانشگاه تجمع کرده ساعاتی بعد وارد محوطه دانشگاه شدند.

به‌گفته شبکه سی‌ان‌ان، پلیس همچنین یکی از خیابان‌های منتهی به دانشگاه کلمبیا را مسدود کرد و مانع حرکت معترضان به‌سمت این دانشگاه شد.

یورش افسران پلیس با درگیری و بازداشت تعدادی از دانشجویان در لحظات ابتدایی همراه شده است؛ پیش از این واقعه انجمن اساتید دانشگاه کلمبیا در بیانیه‌ای در خصوص تبعات دخالت نیروهای پلیس و برخورد با دانشجویان به مدیریت دانشگاه هشدار داده بود.

نیروهای پلیس همچنین اقدام به بیرون کردن خبرنگاران کرد؛ خبرنگار نیویورک پست نیز گزارش داد: دانشجویان دستان یکدیگر را به هم قفل کرده‌اند و تلاش دارند به‌شکل مسالمت‌آمیز با پلیس مقابله کنند.

در این میان رئیس دانشگاه کلمبیا نیز از پلیس نیویورک خواسته است تا 17 ماه جاری میلادی در محوطه دانشگاه باقی بماند تا مانع نصب دوباره چادرها از سوی دانشجویان شود.

همچنین سه شنبه شب بیش از 100 معترض در دانشگاه کلمبیا و سیتی کالج نیویورک بازداشت شدند.

پلیس همه معترضانی را که یک ساختمان خوابگاه دانشجویی در دانشگاه کلمبیا را تصرف کرده بودند، از ساختمان بیرون آورد.

اما نماینده دانشجویان معترض گفت: با وجود ادامه حضور پلیس، اعتراضات در دانشگاه ادامه می یابد.

ای بی سی نیوز هم گزارش داده که پلیس بازداشت شدگان در دانشگاه کلمبیا را به دزدی درجه سوم متهم کرد.

پلیس ده‌ها نفر را در سیتی کالج نیویورک بازداشت کرد و در حال برچیدن چادرهای معترضان است.

دانشگاه کالیفرنیا نیز کمپ‌های معترضان را غیرقانونی خواند و خواستار برچیده شدن و تخلیه آنها شد.

حمله پلیس به محوطه دانشگاه پس از آن است که مقامات دانشگاه کلمبیا روز گذشته اعلام کردند تعلیق دانشجویان معترض حامی فلسطین را که کمپ‌های اعتراضی خود در محوطه دانشگاه را ترک نکنند، آغاز خواهند کرد.

این تصمیم پس از آن اعلام شد که آیوی لیگ که معروف‌ترین گروه دانشجویان خصوصی کشور آمریکاست، از بن‌بست در مذاکرات با معترضان برای پایان دادن به این تظاهرات خبر داد.

نعمت مینوچه شفیق رئیس دانشگاه کلمبیا در بیانیه‌ای اعلام کرد چند روز مذاکرات بین سازمان‌دهندگان تظاهرات‌های دانشجویی در این دانشگاه و رؤسای دانشگاه برای پایان دادن به اعتراضات و جمع‌آوری چادرهای معترضان حامی فلسطین به جنگ در غزه، با شکست مواجه شد.

شگردهای دانشگاه‌ها برای سرکوب دانشجویان معترض در آمریکاواکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی