Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گروه خودروسازی سایپا اقدام به اجرای طرح «بهار تا بهار» با هدف مساعدت در بخشودگی خسارت تاخیر مشتریان کرده است.

به گزارش سایپانیوز، برهمین اساس تمامی مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا که موفق به پرداخت وجه چک خود در سررسید مقرر نشده‌اند می‌توانند در قالب این طرح «بهار تا بهار» از تاریخ ۲۲ بهمن ماه تا پایان سال و تا سقف ۵۰ درصد از بخشودگی تاخیر بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا جهت بهره‌مندی از این طرح می‌توانند به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور یا به سایت اینترنتی ایرانی کاربه نشانی http://saipacustomer.iranecar.com مراجعه و از طریق درگاه اینترنتی اقدام به واریز وجه خود کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز سایپا بخشودگی گروه خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن

برای لیورپول، نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ از همین حالا آغاز شده‌است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سران لیورپول تقویت خط دفاعی را اولویت خود در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ قرار داده‌اند و می‌خواهند با جذب دست کم یک دفاع وسط جدید، مشکلات خود را در این پست برطرف کنند. مدیران لیورپول جستجوها بر سر یافتن مدافعی در دردسترس و تراز اول را آغاز کرده‌ و در همین راستا، نام‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند. 

بر اساس خبرها، هرچند آرنه اسلوت اختیار چندانی در نقل و انتقالات لیورپول نخواهد داشت، اما مدیران باشگاه قصد دارند دفاع وسط جدید خود را با مشورت سرمربی هلندی انتخاب کنند. لذا آن‌ها پس از بررسی و جمع‌بندی گزینه‌های در دسترس، لیست خود را برای انتخاب نهایی به اسلوت ارائه خواهند داد تا او، تصمیم آخر را در مورد خط دفاعی تیم آینده‌اش اتخاذ کند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد