Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در واکنش نسبت به کم‌توجهی به نام و یاد امام راحل (ره) در بیانیه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اعلام کرد: این اقدام حتی در صورت سهو، قابل اغماض نبوده و مستوجب ارایه توضیح و عذرخواهی تنظیم‌کنندگان آن از علاقمندان به امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایمنا به نقل از وب‌گاه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

یوم الله بیست و دوم بهمن، همه ساله یادآور پیروزی انقلاب تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی، به رهبری مقتدا و رهبر بی‌بدیل خویش، امام خمینی ره و بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های آن راحل سفر کرده و احیا نام و یاد ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه بر پایه‌ی همین سنت گران‌سنگ، هر ساله رهبر معظم انقلاب، سران محترم قوا و اقشار و اصناف گوناگون برای تجدید این پیمان الهی، به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مشرف شده و با ایشان بر سر ادامه‌ی راه نورانی انقلاب تجدید عهد و میثاق می‌کنند.

بدیهی ست در چنین رخداد بزرگی که محور وحدت ملی و فرصتی برای تقویت پایه‌های مردمی انقلاب و مجالی برای بازخوانی اصول و ارکان سیاست‌های کلی حاکم بر کشور است، کم توجهی صورت گرفته در بیانیه پایانی راهپیمایی امسال، به نام و یاد امام و تذکار بر تجدید پیمان با آرمان‌های ایشان، خطایی ست که حتی در صورت سهو، قابل اغماض نبوده و مستوجب ارائه توضیح و نیز عذرخواهی تنظیم کنندگان آن، از علاقمندان به امام (ره) و انقلاب بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

در پایان لازم است همه مسئولان و سیاست‌گذاران کشور را به رجوع همواره به تأکیدات پی در پی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بر زنده نگاه داشتن و احیا نام، یاد و اندیشه امام راحل ره توصیه کرده و خطر فاصله گرفتن از این فرمایشات را گوشزد نمائیم.

کد خبر 474385

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام خمینی ره پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر فجر چهل و دو فجر 42 موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.

دیگر خبرها

  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل