Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:07:15 GMT

درمانگاه‌های تخصصی و عمومی در استان بوشهر توسعه یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۷۶۹۰

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز جراحی و کلینیک عرفان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد اقدامات خوب برای توسعه زیرساخت‌های درمانی طی ۱۰ سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به بهبود وضعیت تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص در استان خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای استان افزایش تعداد دستگاه‌های دیالیز است که باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با تاکید بر استفاده مناسب از ظرفیت خیرین برای توسعه زیرساخت‌های درمانی بیان کرد: مصوبه بیمارستان تخصصی و بین‌المللی قلب بوشهر باید اجرایی، عملیاتی و اعتبارات لازم آن تأمین شود.

وی با بیان اینکه مشارکت خیران در عرصه توسعه فضای سلامت حرکتی بسیار صحیح در فضای پیشرفت، توسعه و خدمت به مردم است افزود: امید می‌رود مشارکت خانواده خیر در عرصه سلامت در راه‌اندازی مرکز جراحی و کلینیک تخصصی ایثار بوشهر به عنوان الگو در جامعه معرفی شود.

صفایی بوشهری با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه درمان و تولید دارو با محور دریاپایه افزود: در بخش سخت‌افزاری و احداث درمانگاه‌های تخصصی و عمومی هر چند طرح‌های مهمی اجرا شده ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیاد است.

وی با تاکید بر تدوین نقشه آمایشی در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر خاطر نشان کرد: با تدوین نقشه آمایشی و شناسایی تمامی ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی، باید زمینه مشارکت بخش خصوصی و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه درمان فراهم شود.

کد خبر 5144518

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه واکسن کرونا 22 بهمن عکس استانها بوشهر آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی پس از صعود به سطح سوم فوتبال انگلیس، به صورت پله‌ای ورزشگاه رکسهم را بازسازی خواهند کرد. 

طرفداری | پس از دو صعود متوالی در فوتبال انگلیس، رایان رینولدز و راب مک‌الهنی پروژه خود را به مرحله جدیدی وارد می‌کنند. 

به گزارش اتلتیک؛ مالکان باشگاه رکسهم، رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، برنامه‌هایی را برای بازسازی ورزشگاه این تیم و افزایش ظرفیت آن به حدود 50 هزار نفر ارائه کرده‌اند. ظرفیت فعلی ورزشگاه ۱۲,۶۰۰ نفر است، اما با تکمیل پروژه ساخت و ساز فعلی که روی قدیمی‌ترین ورزشگاه بین‌المللی فوتبال جهان در حال انجام است، این رقم به ۱۶,۰۰۰ نفر افزایش خواهد یافت. از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه توسط مک‌الهنی و رینولدز در فوریه ۲۰۲۱، باشگاه رکسهم شاهد موفقیت‌های بی‌سابقه‌ای بوده است. آن‌ها پس از دو صعود متوالی از سال آینده در لیگ وان (سطح سوم فوتبال انگلیس) به میدان خواهند رفت. مک‌الهنی در مورد پروژه ورزشگاه گفت:

ما در حال حاضر یک برنامه‌ی مشخص داریم که بر اساس آن به تدریج روی هر جایگاه کار می‌کنیم تا در نهایت ظرفیت هر چهار ضلع ورزشگاه را افزایش دهیم. به طور قطع نمی‌توان گفت، اما فکر می‌کنیم بتوانیم ظرفیت را به چیزی بین 45 تا 55 هزار نفر برسانیم. در ولز، واقعا با انبوهی از کاغذبازی مواجه هستیم و باید راه‌هایی برای تیک زدن تمام این کادرها و اطمینان از رضایت تک تک کارمندان اداری پیدا کنیم.

ورزشگاه خانگی رکسهم قدیمی‌ترین استادیوم فوتبال محسوب می‌شود. آن‌ها در سال 1877 میزبان اولین بازی خانگی تیم ملی ولز بودند. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها