Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستوده از ارسال ۱۰۵ اثر به دبیر خانه رویداد تولید دیجیتال بسیج گیلان خبر داد و گفت: از این مجموع ۸۶ اثر به مرحله ویژه راه یافتند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « سجاد ستوده»امروز(پنج شنبه ۲۳بهمن)  در آیین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت اظهار کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی امروز فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این رویداد دو سال پیاپی در حال برگزاری است گفت: فراخوان آثار این رویداد۱۳ دی ماه امسال آغاز شد و علاقمتدان تا ۱۰ بهمن فرصت داشتند تا آثارشان را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.


ستوده اذعان کرد: این رویداد به دو صورت عمومی و مسائل و مشکلات جامعه در نظر گرفته شد.


وی ادامه داد: معضلات اجتماعی در قالب سه موضوع افزایش نرخ ازداوج، کاهش نرخ طلاق، افزایش فرزندآوری و همچنین بررسی مشکلات اقتصادی از جمله موضوعات مورد توجه این رویداد است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: بازی موبایلی، انیمیشن، مستند، فیلم کوتاه از جمله های قالب های در نظر گرفته شده است.


ستوده اضافه کرد: در این مدت ۱۰۵ طرح از ۱۴ شهرستان استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد ه است.


وی افزود: با بررسی های انجام شده از این مجموع ۸۶ طرح انتخاب شده و در بخش مسابقه ویژه شرکت داده شدند.


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ۲۷۰ تیم در این راستا تشکیل شد این تیم ها آموزش های لازم را از اساتید برجسته فرا خواهند گرفت و تا ۴۵ روز فرصت دارند که ایده های ارسال شده را تبدیل به محصول کنند.


ستوده اذعان داشت: ایده هایی که به محصول تبدیل شود از ظرفیت ها و حمایت های پارک و علم فناوری گیلان در قالب تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند خواهند شد و همچنین جائزه نقدی به تیم های برگزیده در این رویداد اعطا می شود.


وی با تاکید بر اینکه بستر مناسب برای سرمایه گداری محصولات در استان فراهم می شود گفت: محصولات باکیفیت و برگزیده به سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری معرفی می شوند.



ستوده به شبکه سازی نیروی انسانی در این رویداد اشاره و خاطرنشان ساخت: با برگزاری این رویداد فضای مجازی، شبکه نیروی انسانی فعال در قالب یک شبکه فراهم می شود و آموزش های لازم و تخصصی به نیروهای توانمند و شناسایی شده داده می شود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایده های برتر جذب سرمایه گذاری فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش