Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان از تکمیل محور بادرود ـ کاشان تا ۶ماه آینده خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا صلواتی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی بخش پایانی باند دوم  محور بادرود-کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   نطنز، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در جهت تکمیل محور بادرود -کاشان معروف به "جاده مرگ" هستیم که متأسفانه در سالیان گذشته حوادث و اتفاقات و سوانح مرگ‌باری را در این محور شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده در این 2 سال اخیر حدود 10 کیلومتر باقی‌مانده از باند دوم محور 55 کیلومتری محور ترانزیت بادرود- کاشان عملیات اجرایی آن شروع شد و انتظار می‌رود تا کمتر از 6 ماه آینده این محور به بهره‌برداری برسد.

کاهش 13.3 درصدی تردد در جاده‌های کشورزیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی خراسان جنوبی تقویت شودجاده چالوس مسدود شد/کاهش تردد در جاده‌های کشور

صلواتی اعتبار اولیه این محور را 33 میلیارد تومان برآورد کرد و تاکید کرد: در حوزه راه‌های مواصلاتی  بادرود، کاشان، قمصر و نطنز  اتفاقات خوبی را در پیش رو داریم که یکسری مشکلاتی از جمله کاهش ایمنی، روسازی و مسیرهای اتصالی وجود دارد که امیدواریم تا کمتر از یک سال آینده مطالباتی همچون تقاطع غیرهمسطح  قمصر، چهارراه ابوزید آباد و همچنین محور نطنز به سایت احمدی روشن تکمیل شود.

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان همچنین ضمن اشاره به توسعه راه‌های اتصال استان اصفهان به دیگر شهرها و استان‌های کشور گفت: در استان اصفهان حوزه شبکه‌های آزادراهی اتفاقات خوبی افتاده است که بحث اتصال استان اصفهان به استان‌های هم‌جوار از جمله این موارد است

صلواتی اظهار کرد: طرح‌های آزادراهی در اصفهان با توجه به قرار گرفتن این استان در مسیر کریدور شمال به جنوب و مرکز کشور و همجواری با 9 استان دیگر و حجم بالای عبور مسافر و بار از این استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند تقویت شرایط آزادراهی است.

وی ابرار داشت: در دو دهه گذشته و به ویژه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اتفاق‌های خوبی در آزادراه‌ها و شبکه آزادراهی استان اصفهان افتاده و همه راه‌های منتهی به استان دو بانده شده است.

انتهای پیام/804/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان محور بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده