Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@20:22:43 GMT

انفجار بمب در ننگرهار

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۱۳۷

شاهدان امروز (پنج‌شنبه) اعلام کردند، انفجار یک بمب در ولایت ننگرهار جان یک غیرنظامی را گرفت و باعث زخمی شدن چهار تن دیگر شد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته شاهدان در این انفجار چهار تن از جمله دو افسر پلیس زخمی شدند و یک غیرنظامی نیز کشته شد.

این انفجار حدود ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی رخ داد هنگامی که یک بمب کنار جاده‌ای در نزدیکی یک ایست بازرسی پلیس در منطقه "بهسود" منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"فرید خان"، سخنگوی رئیس پلیس ننگرهار تائید کرد که این انفجار باعث زخمی شدن یک افسر پلیس شده است.

همچنین از زمان آغاز مذاکرات بین‌الافغانی، کابل شاهد حدود ۱۰۰ انفجار، حمله مسلحانه یا موشکی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از هشت صبح بر اساس آمار در این مدت نزدیک به ۵۰۰ تن کشته یا زخمی شده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: انفجار ، بمب ، ننگرهار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار بمب ننگرهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی