Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نخستین مرحله واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در سبزوار با تزریق آن به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

علیرضا مسلم روز پنجشنبه در مراسم آیین تزریق این واکسن در جمع خبرنگاران افزود: نخست واکسن روسی کرونا به پزشکان و پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مرحله نخست ۹۵ دوز واکس کرونا با توجه به تعداد پرسنل مراقبت‌های ویژه دریافت شده که تا دو روز دیگر  فرایند تزریق آن انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واکسن "اسپوتنیک وی" که از روسیه وارد ایران شده در قالب دو دوز مجزا به فاصله ۲۱ روز دریافت نوبت نخست آن، تزریق می‌شود.

مسلم افزود: در مراحل نخست پزشکان و کادر درمان که بیشتر در برخورد با این بیماری در اولویت تزریق قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با رشد فزاینده بیماران بستری کرونا در بیمارستان واسعی این دانشگاه سبزوار وارد دوره اوج (پیک) چهارم کرونا شده است.

مسلم با اشاره به این که کاهش رعایت پروتکل‌ها، عامل افزایش شیوع ویروس کرونا در سبزوار است، افزود: علاج این بیماری نه در  بیمارستان بلکه در محیط بیرون از آن است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها واکسن کرونا واکسن اسپوتنیک وی سبزوار دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد