Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام اباذرعمرانی فر، رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) گفت: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه سطوح تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری تا ۱۵ اسفند تمدید شد.

عمرانی فر با بیان اینکه آزمون ورودی همه سطوح در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت: آزمون ورودی داوطلبان سطح دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار به صورت حضوری و متمرکز در جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود و متقاضیان جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام، می‌توانند به سامانه پذیرش جامعه الزهرا (س) به نشانی http://paziresh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

jz.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبانی می‌توانند برای ثبت نام در مقطع تحصیلی سطح دو اقدام کنند که دارای مدرک دیپلم یا پیش‌دانشگاهی باشند و یا قبلاً کمتر از ۷۵ واحد حوزوی را گذارنده باشند و دارندگان مدارک کاردانی و بالاتر، به جز دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته در یکی از رشته‌های همسو نیز می‌توانند برای شرکت در آزمون ورودی سطح دو اقدام کنند.

وی یادآور شد: از میان رشته‌های دانشگاهی، ۷۱ رشته کارشناسی پیوسته به عنوان رشته‌های همسو در نظر گرفته شده که فارغ التحصیلان این رشته‌ها می‌توانند در مقطع تحصیلی سطح سه جامعه الزهرا (س) ثبت نام کنند.

اباذرعمرانی فر به ۱۴ رشته تحصیلی سطح سه جامعه‌الزهرا (س) اشاره کرد و گفت: این رشته‌ها شامل «تاریخ اسلام»، «تبلیغ با گرایش حج»، «مدیریت آموزشی»، «تربیت دینی کودک و نوجوان»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی»، «تفسیر و علوم قرآن»، «فقه و اصول»، «فلسفه اسلامی»، «کلام اسلامی»، «کلام اسلامی با گرایش مهدویت»، «کلام اسلامی با گرایش امامت»، «مذاهب اسلامی»، «مدرسی ادبیات عرب» و «مطالعات اسلامی زنان» هستند و متقاضیان سطح چهار جامعه الزهرا (س) می‌توانند در پنج رشته تحصیلی از جمله تفسیر تطبیقی، علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالیه ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر همچنین به ثبت نام دوره بازپذیری اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه داوطلبانی است که قبلا حداقل ۷۵ واحد درسی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام یا یکی از مدارس علمیه خواهران کشور گذرانده باشند.

اولویت پاسخگویی پذیرش به صورت غیرحضوی و الکترونیکی است

وی اظهارکرد: در مقطع کارشناسی، سه شیوه برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، آموزش مجازی (آنلاین) و برنامه غیرحضوری داریم که به اقتضای این سه شیوه، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و داوطلبانی می‌توانند نوع آموزش خود را مشخص کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر به برنامه‌های آموزشی بخش حضوری و شرایط اختصاصی پذیرش در هر برنامه اشاره کرد و افزود: برنامه‌های آموزش حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت برنامه تحصیلی کوثر ویژه ممتازان و استعدادهای برتر، تمام وقت روزانه و خوابگاهی و همچنین نیمه وقت در دو نوبت صبح و عصر است که داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفترچه‌های راهنما مراجعه کنند.

وی یادآور شد: به دلیل محدودیت‌هایی که برای پاسخگویی داریم، اولویت ما برای پاسخگویی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است، پس داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» اقدام کنند که کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی در تاریخ ۲۶خرداد اعلام می‌شود، افزود: داوطلبان معاف از آزمون باید از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت ماه برای مصاحبه اقدام کنند و داوطلبان دیگر پس از اعلام نتایج نسبت به ثبت نام مصاحبه اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در زمان برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه‌های حضوری، گفت: سال گذشته آزمون ورودی به صورت مجازی و مصاحبه‌ها نیز به صورت بخشی حضوری و بخشی مجازی انجام شد، بخشی از پذیرفته شدگان آزمون سال گذشته که به خاطر بیماری و کسالت برای مصاحبه حضور نداشتند، با عنایت مدیریت و معاونت آموزش می‌توانند برای مصاحبه سال آینده شرکت کنند و در صورت قبولی مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1089176 برچسب‌ها دانشگاه الزهرا تاریخ ثبت نام آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا تاریخ ثبت نام آزمون جامعه الزهرا آزمون ورودی کلام اسلامی اقدام کنند رشته ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی»³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_سوره‌ آل عمران آیه ۱۰۴

۲_بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد