Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه از ۵۶ بیمارستان تخصصی نیرو‌های مسلح ۲۸ بیمارستان متعلق به ارتش است گفت: باید مدیریت این بیمارستان‌ها به افراد متعهد و کارآمد سپرده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زنجان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در آیین افتتاح چند بخش جدید در بیمارستان 50 تختخوابی ارتش زنجان که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: در نیرو‌های مسلح کشور 56 بیمارستان تخصصی وجود دارد که 28 بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون در کشور سه بیمارستان ارتش از جمله بیمارستان شیراز، ارومیه و کرمان در حال ساخت است که بیمارستان شیراز با پیشرفت بیشتری رو‌به‌رو بوده و سریع‌تر از دو بیمارستان دیگر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد با این حال بقیه بیمارستان‌ها در بحث زدودن کهنگی و مولفه‌های دیگر در حال پیشروی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در بیمارستان‌ 554 ارتش زنجان نیز این سه مولفه مطرح هستند، بیان کرد: مولفه نخست بحث کهنه‌زدایی ‌و زدودن چهره کهنگی است که در نوسازی و بازسازی نمود می‌یابد، مولفه دوم در ارتباط با تجهیزات پزشکی است که بیمارستان‌ها را زیرپوشش قرار می‌دهد و در یک بسیج بزرگ در یک زمان مقرر تمام بیمارستان‌ها با خرید آخرین تجهیزات پزشکی به این امکانات مجهز می‌شود.

افتتاح چند بخش مهم بیمارستان ارتش زنجان با حضور وزیر دفاع + فیلمامام جمعه زنجان: مسئولان در زمینه تحقق "بیانیه گام دوم انقلاب" فعالیت چشمگیر نداشته‌اندوزیر دفاع: ناوشکن "دنا و مین‌شکار صبا" ‌به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شوند / جزو قدرت‌های برتر موشکی هستیم + فیلموزیر دفاع: نیروهای مسلح ‌با فرماندهی امام خامنه‌ای از لحظه اول شیوع ‌کرونا با تمام توان پای کار آمد‌ند + فیلم

وی مولفه سوم را نیروی انسانی کارآمد عنوان کرد و گفت: در این بیمارستان نیز در کنار تجهیز نیروی انسانی بیمارستان‌، در مولفه‌های دیگر هم موفق عمل کرده‌ایم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بیمارستان 554 ارتش استان زنجان جز طرح‌هایی بوده که با نیرو‌های متعهد و مدیر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: همانطور که حضرت آقا فرموده‌اند باید مدیریت بیمارستان‌ها را به افراد متعهد بسپاریم تا بتوانیم به بهترین نحو نتیجه آن را مشاهده نماییم.

وی با اشاره به اینکه نمونه بارز این مدیریت بیمارستان‌ها توسط امیر سرتیپ‌ دوم موذنی و سرهنگ زارعی قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: اراده و مدیریت کامل در تکمیل بیمارستان ارتش زنجان کاملا مشخص است چراکه دکتر زارعی این بیمارستان را با دستان خالی و اراده الهی شروع کرده و بعد از اجرای کار و 40 درصد پیشرفت کار، بنده صرفا برای تشویق در کنارشان حضور یافته‌ام.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش بیمارستان ها ارتش زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان

بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق امروز به میزبانی شهر زنجان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق از 11 تا 13 اردیبهشت به میزبانی زنجان امروز افتتاح شد. 11 کارگاه‌ آموزشی روز گذشته در چند واحد تولیدی مختلف استان در حوزه برق برگزار شد.

این کارگاه‌ها شامل کارگاه آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی شرکت‌های توزیع نیروی برق، کارگاه بررسی امنیت سایبری تجهیزات پست های شبکه توزیع برق مبتنی بر پروتکل TLS ، کارگاه نیازسنجی آموزشی کارکنان بر مبنای روش، DACUM با ارائه مهندس حمید نوروزی و سهیلا میرزائی و کارگاه رتبه‌بندی مدیریت برق شهرستان‌های شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها، کارگاه الزامات امنیت سایبری در شبکه های هوشمند توزیع برق، بررسی و پیاده‌سازی هانی پات‌های اختصاصی برای، شناسایی و مقابله با حملات به شبکه‌های صنعت برق و کارگاه کانورت و مدلسازی شبکه‌‌های توزیع در نرم افزارهای مطالعاتی و نهایتاً کارگاه چالش‌های حفاظت شبکه‌های توزیع برق برگزار شد.

آیین افتتاح بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق، رأس ساعت 8 امروز در سالن همایش غدیر دانشگاه زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

حسین عسکریان ابیانه رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک در این مراسم گفت: این کنفرانس از سال 77 شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.

وی ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملاً با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد؛ هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می‌گیرد که زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می‌شود.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک همچنین تصریح کرد: ارتباط‌هایی که مسئولان اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس‌ها نقش مهمی دارد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه های توزیع برق اظهار کرد: وجود صنایع بزرگ برق سبب شده استان زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب شود.

وی ادامه داد گفت: این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های برگزار شده این کنفرانس از لحاظ بار علمی و صنعتی در سطح بسیار بالایی بود. چهار میزگرد تخصصی نیز امروز در حاشیه این کنفرانس برگزار خواهد شد و در کل بار علمی این همایش بسیار بالاست.

به گزارش تسنیم، بیش از یک هزار نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی برق ایران در زنجان حضور پیدا کرده‌اند؛ پروفسور علیرضا بخشایی استاد تمام دانشگاه کوئینز، کانادا و پروفسور گئورگ قره‌پتیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند. همینطور لازم به ذکر است در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌اند و دستاورد‌ها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی