Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید اسماعیل صفوی‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از صدور ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: میزان تناژ بار حمل شده طی این مدت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تن  بوده است.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ مورد برگه اضافه تناژ صادر شده است، اظهار داشت: صدور ۱۳۳ مورد کارت هوشمند، صدور ۴۶۳ مورد برگه پروانه عبور و صدور ۷۸۶۱ مورد برگه معاینه فنی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل اداره راهداری ملایر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جابه جایی ۲۱۹ هزار و ۲۳۰ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سال جاری به همت ناوگان حمل و نقل شهرستان در قالب ۲۳ هزار و ۳۶ مورد سفر اشاره کرد و در رابطه با سند اشتغال راهداری شهرستان، افزود: طی مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، سهیمه اشتغال این اداره در سال ۹۹ تعداد ۱۵ نفر بوده است.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه مربوطه نام نویسی شده اند، بیان کرد: هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال برای ۶۰ نفر اشتغالزایی کنیم.

صفوی‌زاده در ادامه افتتاح بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر را نمونه‌ای از دستاورد این بخش عنوان کرد و گفت: با حضور جمعی از مسئولین مجتمع خدماتی رفاهی گرین واقع در محور ملایر - آورزمان - نهاوند افتتاح شد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان