Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@05:53:54 GMT

وزرای کار و علوم؛ میهمان خانه ملت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۴۳۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان در کمیسیون آموزش حضور می‌‎یابند واعضای کمیسیون آموزش هفته آینده طی سه روز نشست تخصصی خواهند داشت و همچنین میزبان دو وزیر جهت پاسخگویی به سئوالات نمایندگان خواهند بود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، هفته آینده در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه) نشست تخصصی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشست مشترک با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارائه گزارش عملکرد آن دانشگاه دستور کار روز یکشنبه کمیسیون آموزش است.

دعوت از محمد شریعت‌مداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سوالات محمدحسن آصفری نماینده اراک، سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان و دعوت از علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سوالات غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه، عباس مقتدایی نماینده اصفهان، جعفر قادری نماینده شیراز (دو فقره)، مسلم صالحی نماینده اقلید (دو فقره)، جلال محمودزاده نماینده مهاباد (دو فقره)، پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان نیز دستور کار روز دوشنبه کمیسیون آموزش است.

در روز سه شنبه نیز تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی، استماع گزارش عملکرد کمیته‌های کمیسیون و رسیدگی به تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با حضور مسئولان آن سازمان در برنامه کمیسیون آموزش قرار دارد.     بیشتر بخوانید: فرمانده پیشین نیروی قدس: اتفاقات مهمی در گام دوم انقلاب خواهد افتاد حضور نیرو‌های مسلح بر لبه فناوری و توان برخورد با تهدیدات

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شریعتمداری دانا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شریعتمداری دانا کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و چین

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه با وزیر دفاع چین دیدار کردند. 

وزیر دفاع کشورمان در این اجلاس سخنرانی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟