Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:16:39 GMT

مذاکره با بارلا، علت درگیری اینتر و یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۶۰۵

روزنامه لاریپابلیکا مدعی شده است که در روز دیدار یوونتوس و اینتر، سران تورینی برای جذب نیکولو بارلا هافبک نراتزوری، با او تماس گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اینتر و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا یکی از حاشیه ای ترین دیدارهای دو تیم بود و هر روزی که از این بازی می گذرد، ابعاد جدیدی پیرامون اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


دیدار دو تیم در بازی برگشت که با میزبانی بیانکونری برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس به لطف پیروزی دو بر یک در دیدار رفت، راهی دیدار فینال شود. اما در بین دو نیمه، آنتونیو کونته سرمربی اینتر هنگام ورود به رختکن، انگشت میانی خود را به سوی افراد حاضر در جایگاه استادیوم یوونتوس نشان داد که گفته می شود مخاطب او، آنیلی مالک یووه بوده است.


ظاهرا دلقک و چند کلمه زشت دیگر، الفاظی بوده است که آنیلی و مدیران باشگاه یوونتوس از جمله پاراتیچی و ندود در حین بازی و پایان آن به کونته گفته اند. کونته پس از شنیدن این توهین ها به سمت سکوهای یووه برمیگردد و به آنها می گوید که این حرف ها را روبرو و به خودش بگویند. سپس هنگام ورود به رختکن در بین دو نیمه، در واکنش به توهین های ادامه دار مدیران یوونتوس، کونته انگشت میانی اش را به آنها نشان می دهد. 

 

 


اوریالی سرپرست نراتزوری از آنها می خواهد که ادب و شعورشان را حفظ کنند ولی او نیز با پاسخ های تندی از سوی مدیران باشگاه یوونتوس روبرو میشود. در پایان بازی نیز آنیلی هنگام پایین آمدن از سکوها، خطاب به کونته می گوید: خفه شو احمق عوضی، بزن به چاک!


اما امروز مائوریتزیو پیستوکی ژورنالیست مشهور ایتالیایی پرده های جدیدی از درگیری میان دوباشگاه را رو کرده است. او مدعی است به جز تنش پیش آمده میان سرمربی نراتزوری و نیمکت یوونتوس، کونته و اوریالی از نیکولو بارلا هافبک اینتر شنیده اند که پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس چندین بار و در روز بازی اینتر با یوونتوس، با او تماس داشته تا او را برای انتقال به تورین متقاعد کند.

 


روزنامه لاریپابلیکا نیز در خبری اعلام کرده است که شایعات تایید نشده ای در میلان ردوبدل می‌ شود که پاراتیچی چندین بار با بارلا تماس گرفته است که در نتیجه احتمال می ‌رود صحبت های به وجود آمده میان اوریالی و پاراتیچی در بین نیمه نیز، پس از فهمیدن این موضوع توسط اوریالی از بارلا پیش آمده باشد. منابعی از باشگاه اینتر، به گاتزتا دلو اسپورت خبر داده اند که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در بین دو نیمه گابریله اوریالی، سرپرست اینتر را تهدید کرده و به او گفته: از سر راه ما برو کنار و گرنه کتک می خوری.

 


در پی این اتفاقات، گاتزتا مدعی شده است که تنش‌های پیش آمده، احتمال دارد محرومیتی «۲ هفته ای» برای کونته و «یک ماه» برای مدیران را در پی داشته باشد. دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز تحقیقات را برای رفتار مربی اینتر و مدیران یوونتوس آغاز کرد. دنیله کیفی داور چهارم دیدار یوونتوس-اینتر برای انجام تحقیقات فراخوانده شده است.

اینتر میلان نیکولو بارلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان نیکولو بارلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟