Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فرماندار عباس آباد در حاشیه بهره برداری از پروژه پل شهیدان زرودی گفت: برای بهره برداری از این ۲ پروژه حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که حدود سه میلیارد تومان آن از محل اعتبارات ملی و باقی نیز از محل اعتبارات شهرداری کلارآباد بود.

عباس همپا به ساخت پل شهیدان "زرودی " بر روی رودخانه "پلنگ آبرود " در کلارآباد شاره کرد و افزود : برای ساختاین پل به طول حدود ۳۴ متر و عرض بیش از ۱۰ متر حدود هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : با بهره برداری از این پل دغدغه همیشگی ساکنان منطقه از نظر ایمنی و اطمینان خاطر برای تردد برطرف شد به طوری که پل قدیمی به علت عرض کم و فرسودگی پایه های آن امکان فرو ریختن آن وجود داشت.

فرماندار عباس آباد ، راه اندازی دستگاه شتاب نگار در شهر کلارآباد را دیگر طرح افتتاحی امروز نام برد و گفت که برای راه اندازی این دستگاه هم حدود سه میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی هزینه شده است .

همپا افزود : از این پس در صورت بروز حوادث طبیعی مانند زلزله این دستگاه توان آن را دارد تا تمامی ریشترهای سطوح پائین و بالا را ثبت کند و به شکل آنلاین به مرکز تحقیقات راه و شهرسازی مستقر در تهران انتقال دهد.

از سال گذشته تاکنون در هر یک از شهرستانهای تنکابن و رامسر یک دستگاه شتاب نگار زمین لرزه نصب و راه اندازی شده بود.

کلارآباد با جمعیتی دست کم ۱۰ هزار نفر یکی از شهرهای گردشگرپذیر شهرستان ۵۰ هزارنفری عباس آباد در غرب مازندران است. 

برچسب‌ها افتتاح طرح طرح های عمرانی مازندران عباس آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح طرح های عمرانی مازندران افتتاح طرح طرح های عمرانی مازندران عباس آباد اخبار کنکور میلیارد تومان بهره برداری عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز