Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع هنر کارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنجشنبه (۲۳ بهمن) «محمد علی پیرسبزی» در آئین نمادین اهدای هنر کارت به اعضای صندوق اعتباری هنر دفتر استان گفت: بیش از 300 نفر برای دریافت کارت اعتباری هنر نام نویسی کردند که مراحل صدور و توزیع کارت آنها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، توزیع این کارت را گام مهمی در راستای ارایئ خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر دانست و بیان کرد: کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر از طریق این کارت ارائه می شود.     وی افزود: در مرحله نخست تعداد 92 هنرکارت برای استان ارسال شد که مرحله نخست توزیع در مرکز استان و  شهرستان ها  آغاز شد.  

بر پایه این گزارش، آن دسته از هنرمندانی که کارت خود را دریافت کرده اند، باید پس از  دریافت کارت خود شماره کارت  را از طریف تلفن همراه به سر شماره 500028190 ارسال نمایند و سپس  به مدت 10  روز فرصت دارند با مراجعه به عابر بانک آینده نسبت به فعال سازی کارت خود اقدام کنند؛ در غیر این صورت کارت آنها ابطال خواهد شد.  

 

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی