Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:47:09 GMT

دستگیری دومین متهم کودک‌آزاری در نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۸۳۱

دستگیری دومین متهم کودک‌آزاری در نیشابور

دادستان عمومی و انقلاب نیشابور گفت: دومین فرد متهم به کودک‌آزاری در پی دستگیری دیروز فردی به همین اتهام، صبح امروز ۲۳ بهمن ماه در این شهر شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش ایمنا، دادگستری خراسان رضوی امروز پنجشنبه به نقل از سید محمد حسینی گزارش داد: دیروز در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از انتشار فیلم کوتاه متأثر کننده از ضرب و شتم کودکی با دستان بسته در فضای مجازی، دستور قضائی لازم برای شناسایی متهم به اداره بهزیستی شهرستان و بازداشت وی به فرماندهی انتظامی نیشابور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عصر دیروز با تلاش سریع و تخصصی پلیس فتا مکان وقوع جرم شناسایی و متهم آن در نیشابور دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب نیشابور ادامه داد: همچنین با پایان تحقیقات اولیه، فرد دیگری نیز به دلیل همدستی با متهم اصلی شناسایی و صبح امروز در این شهر دستگیر شد.

وی به اعتراف متهمان به ارتکاب کودک‌آزادی اشاره و تصریح کرد: رسیدگی قضائی به این پرونده با موضوع کودک‌آزاری، تهیه و انتشار تصاویر آن ادامه دارد.

قاضی حسینی گفت: همچنین در اجرای تبصره ۴ ماده ۲۷ قانون نظام صنفی و همچنین فقدان پروانه کسب، دستور پلمب محل وقوع جرم در نیشابور صادر شده است.

دیروز فیلمی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی در محیط یک واحد صنفی تعمیرات لاستیک خودرو یا مغازه آپاراتی پسربچه‌ای را با دست‌های بسته مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 474407

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری نیشابور کودک آزاری دادستان خراسان رضوی بازداشت فرماندهی انتظامی نیشابور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار