Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:22:57 GMT

مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۸۷۲

مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر ظهر پنج‌شنبه در این آئین اظهار داشت: افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر حاصل همت و مدد جمعی بوده است.

احمد یزدان پناه بیان کرد: مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر بسیاری از مشکلات و دردسرهای سفر هم استانی‌ها را مرتفع کرده و باعث کاهش هزینه درمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حمایت مسئولین استانی این مرکز برای اولین بار در رشته فوق تخصصی چشم‌پزشکی افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

یزدان پناه افزود: این مرکز با بخش‌های جراحی شبکیه، جراحی آب سیاه، جراحی حدقه چشم، جراحی اطفال و جراحی‌های فوق تخصص ارتوپدی از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر با اشاره به اینکه این مرکز ۵۰ نفر کادر درمان دارد بیان داشت: در این مرکز ۳ اتاق عمل جراحی، ۴ تخت جراحی و ۱۰ اتاق بستری VIP وجود دارد و موجب افتخار است که بدون کوچک‌ترین وابستگی و دریافت تسهیلات بانکی این مرکز راه‌اندازی شده است.

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سید یاسر جبرئیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر افتتاح شد.

کد خبر 5144611

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی چشم پزشکی بوشهر یاسر جبرائیلی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها بوشهر شهرکرد آمار کرونا گرگان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

ایسنا/بوشهر امروز ۱۱ اردیبهشت و در آستانه روز معلم، اولین خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و توسعه منابع وزیر علوم و آیت الله صفایی حائری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افتتاح و کلید واحدهای آن طی مراسمی به زوج‌های دانشجو اهدا شد.

به گزارش ایسنا این خوابگاه ۲۸ واحدی که اولین خوابگاه متاهلی در استان بوشهر نیز محسوب می‌شود، با کمک ستادی وزارت علوم تامین شده است.

گفتنی است در راستای توسعه ظرفیت‌های خوابگاه به ویژه برای دانشجویان متاهل، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در این استان در حال انجام است.
 
شایان ذکر است، از ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم و در راستای قانون حمایت از خانواده و جمعیت، نهضت ساخت خوابگاه‌های متاهلی در وزارت علوم شروع شده است و در قدم اول، تا پایان سال ۱۴۰۲ در حدود ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی مورد بهره‌برداری قرارگرفت که این مقدار تا هفته دولت به ۶۰۰ واحد خواهد رسید.

این در حالی است که تعداد کل خوابگاه‌های متاهلی ساخته شده در عمر آموزش عالی، یعنی از زمان ساخت دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال ۱۳۱۳ تا سال ۱۴۰۰، کمتر از ۱۰۰۰ واحد بود.

وزارت علوم دولت سیزدهم با وجود مشکلات موجود در تامین اعتبارات دولتی، با اقداماتی همچون تلاش برای جذب حمایت خیرین و اختصاص زمین‌های بلااستفاده برای ساخت خوابگاه و مولدسازی دارایی‌های بلااستفاده در جهت توسعه هرچه بیشتر خوابگاه‌های متاهلی هدفگذاری نموده است.

هم‌اکنون تعداد ۳۲۰۰ خوابگاه متاهلی در ۵۴ دانشگاه کشور در مراحل مختلف ساخت و تامین منابع قرار دارند و برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۶۰۰ خوابگاه نیز در حال اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان