Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@00:43:53 GMT

آمریکا بنزین دزدی ایران را فروخت!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۹۱۸

سخنگوی وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد فروش بیش از یک میلیون بشکه سوخت مصادره‌ای ایران به پایان رسیده و عواید آن به بنیاد قربانیان تروریسم در آمریکا خواهد رسید. مایک رایموندی اعلام کرد یک نفتکش دیگر که هفتهٔ گذشته توقیف‌ شده و حامل نفت ایران است در راه رسیدن به بنادر آمریکاست. ناطقان: ایالات متحده در سال گذشته محمولهٔ ۱/۲ میلیون بشکه بنزین را که در چهار تانکر به‌سوی ونزوئلا می‌رفت، با اعلام آن که آنها حامل سوخت متعلق به ایران هستند، توقیف کرد و پس از چندی اعلام شد که محمولهٔ این تانکرها مصادره شده و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد فروش محمولهٔ فوق، اخیراً تمام شده و اکنون مقامات وزارت دادگستری در انتظار حکم دادگاه واشنگتن هستند تا بتوانند این مبلغ را که به ده‌ها میلیون دلار می‌رسد به «بنیاد قربانیان آمریکایی کشورهای حامی تروریسم» واریز کنند.


ایالات متحده هفتهٔ گذشته نیز نفتکش یونانی «آشیل» را با پرچم لیبریا (کشوری کوچک در غرب آفریقا) توقیف کرد. مقامات آمریکایی گفته‌اند این کشتی به‌جای محمولهٔ نفتی عراق، حامل نفت خام ایران است و کسانی با جعل مدارک دربارهٔ محمولهٔ آن قصد دور زدن تحریم‌های نفتی ایران را داشته‌اند‌. اکنون به‌منظور مصادرهٔ محمولهٔ نفت خام کشتی «آشیل» شکایتی در آمریکا روانهٔ دادگاه شده است.

دولت ایران هنوز دربارهٔ توقیف نفتکش فوق اظهار نظر رسمی نکرده است.

تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران در دوران دونالد ترامپ به شدیدترین حالت خود در سالهای اخیر رسید و گرچه جو بایدن، رئيس جمهوری فعلی آمریکا در کارزار انتخاباتی خود، از تمایل کشورش به بازگشت به برجام سخن گفته بود در هفتهٔ جاری اعلام کرد برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره حاضر نیست تحریم‌ها علیه این کشور را لغو کند. برچسب ها: آمریکا ، بنزین زدی ، ایران ، فروش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آمریکا ایران فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد