Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@09:04:01 GMT

حراجی امروز اراک پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۹۰۴۴

حراجی امروز اراک پلمب شد

ایسنا/مرکزی رییس مرکز بهداشت اراک از پلمب فروشگاهی که امروز د ااراک با حراج خود تجمعات مردمی را رقم زده بود پلمب شد.

دکتر سعید محمددوست در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: امروز صبح فروشگاهی در اراک موسوم به فروشگاه ۳۹ تومنی حراجی را در اراک در نظر گرفته بود که به شدت موجب تجمع مردم شده بود
.
وی با اشاره به اینکه این فروشگاه در فضای مجازی نیز تبلیغاتی برای این حراجی انجام داده بود، گفت: در ابتدای امر تذکرات لازم به مسئول فروشگاه داده شد که به دلیل عدم توجه فروشگاه با حضور پلیس اماکن و دستور دادستانی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمددوست تصریح کرد: متاسفانه با نزدیک به شدن به نوروز، فروشگاه ها و مغازه ها برای جلب مشتری اقدام به برگزاری چنین حراجی هایی می کنند که قطعا تجمعات و شلوغی هایی را در این شرایط کرونایی به دنبال خواهد داشت که در این راستا قطعا نظارت ها تشدید می شود.

رییس مرکز بهداشت اراک با بیان اینکه از ابتدای کرونا تاکنون که نزدیک به سالگرد شیوع این بیماری در استان مرکزی و کشور هستیم، 1.7 برابر نظارت های مرکز بهداشت افزایش یافته است، افزود: در این راستا برای اعمال نظارت ها بر بازار شب عید، برنامه ریزی های نظارتی انجام شده است و قطعا برای جلوگیری از بروز پیک چهارم با جدیت نظارت خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا کروناویروس اراك حراجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین