Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جان بابایی روز پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از بیمارستان تخصصی شهرستان تویسرکان جمع خبرنگاران همدان اظهار داشت: این پروژه ها در مناطقی مانند سروان، ایرانشهر، استان خوزستان، کردستان، ایلام و آذربایجان غربی در حال ساخت است که تعدادی از آنها مانند بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی سراوان به مراحل نهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر این، منطقه جنوب تهران از کمبود زیرساخت بهداشت و درمان رنج می برد که سه هزار تخت در شهرقدس، شهریار، ملارد و شهر ری راه اندازی می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد:  اکثر این طرحها به مراحل نهایی رسیده و تا پایان عمر دولت به بهره برداری می رسند.

به گفته او در سالهای اخیر به ویژه با اجرای طرح تحول سلامت زیرساخت شبکه بهداشت و درمان بیشتر استانها تکمیل و بهبود یافته است.

راه اندازی ۳۰۰ آزمایشگاه تشخیص کرونا در کشور

جان بابایی در ادامه به توسعه امکانات تشخیصی در کشور اشاره کرد و افزود: امسال بیشترین دستگاه های تشخیص کرونا را در مراکز درمانی تهیه و نصب کردیم به طوری که بیشترین دستگاه سی تی اسکن را به بیمارستانها اعطا کردیم و این روند ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در بهمن سال گذشته تنها یک آزمایشگاه رسمی تشخیص کرونا با تکیه بر کیت وارداتی در کشور وجود داشت که اکنون به ۳۰۰ آزمایشگاه و خودکفایی تولید کیت رسیده است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علاوه بر تولید کیت تشخیص در داخل کشور پا را فراتر نهاده و در زمینه بررسی و ارزیابی ساختار ژن کرونا نیز توانمند شده ایم.

جان بابایی خاطرنشان کرد: در دوران بحران کرونا علاوه بر مشارکت دیگر نهادها با شبکه بهداشت و درمان خیران نیز همکاری ارزنده ای داشتند به طوری که یک هزار میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز کمک کردند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برای افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان به این شهر سفر کرد.

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تویسرکان، امروز پنجشنبه طی آیینی همزمان با چندین طرح و پروژه ملی بهداشتی و درمانی سراسر کشور با فرمان رییس جمهوری در یک ارتباط زنده تصویری(ویدئو کنفرانس) به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها تویسرکان ویروس کرونا افتتاح طرح قاسم جان بابایی جهش تولید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان ویروس کرونا افتتاح طرح تویسرکان ویروس کرونا افتتاح طرح قاسم جان بابایی جهش تولید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور درمان و آموزش پزشکی جان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نگران فراگیری تک فرزندی هستیم/ دیابت و فشار خون؛ تهدیدی برای گیلان
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد