Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ملکی به اهداف مشترک حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به دنبال ایجاد تعاملات فرهنگی هنری با یکدیگر هستیم و تا با هم افزایی بیشتر گام های بهتری در راستای دستیابی به هدفگذاری های این نهاد های انقلابی برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(23بهمن) در حاشیه افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با مضمون اشعار مرحوم سلمان هراتی شاعر تنکابنی در حوزه هنری مازندران گفت: بنیاد حفظ آثار و حوزه هنری باید فاصله‌ها را کمتر کنند گرچه همکاری‌های زیادی داشتیم ولی باید بیشتر شود و در تولیدات فرهنگی هنری با مضامین دفاع مقدس اقدامات زیادی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران به پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و افزود: در پارک موزه فضاهای جدید و خوبی در حال احداث است که مکان خوبی برای نمایش آثار هنرمندان می‌تواند باشد؛ حوزه هنری می تواند در این مسیر همکاری خوبی با بنیاد حفظ آثار داشته باشد.

 

سردار ملکی به همکاری حوزه هنری مازندران برای چاپ کتاب عکس دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اشاره کرد و  ادامه داد: این کتاب به زودی چاپ می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر تولید محتوا در حوزه های انقلاب و دفاع مقدس با همکاری این 2دستگاه انجام شود مطمئنا اثرگذاری بیشتری در جامعه هدف خواهد داشت،  خاطرنشان کرد: این دو دستگاه دارای برخی اهداف و رسالت های مشترک هستند و قطعا با هم افزایی بیشتر می توانیم گام های بهتری در راستای دستیابی به هدفگذاری های این نهاد های انقلابی برداریم.

 

سردار ملکی با بیان اینکه مضامین دفاع مقدس و تصاویر این دوران پرافتخار قابلیت جانمایی در قالب کتاب عکس و ارائه در همایش ها و نشست ها و ... دارد، افزود: می‌توان در چاپ کتاب عکس، برگزاری نشست‌های ادبی، شب شعر و خاطره و...  اتفاقات خوبی را در کنار هم رقم زد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران پارک موزه دفاع مقدس مازندران حوزه هنری مازندران کتاب عکس دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار حفظ آثار حوزه هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در اردیبهشت سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط بنیاد البرز به ۶۲ نفر اهدا می‌شود.

حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در توضیح جایزه البرز ملقب به نوبل ایرانی گفت:  بنیاد فرهنگی البرز یک بنیاد مقوفه‌ای است که بیش از ۶۰ سال پیش توسط زنده یاد حسین علی البرز تاسیس شده که با وقف همه‌ی اموالش به این بنیاد پایه‌گذار قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است در طول بیش از ۶ دهه که از عمر این جایزه می‌گذرد بیش از ۶ هزار نفر از برترین‌های علمی کشور را شناسایی و مورد حمایت خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز افزود: ماموریت این بنیاد اهدای جایزه البرز است که همه ساله به نخبگان علمی کشور شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، مخترعان و فناوران کشور اهدا می‌شود و سالانه در دو مراسم همایش ملی نخبگالتی و همایش ملی دانش آموزی اهدا شده که در اردیبهشت هر سال به منتخبان داده می‌شود. در مراسم سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط این بنیاد موقوفه به ۶۲ نفر اهدا می‎شود و همین اتفاق را در آبان ماه سال جاری برای دانش آموزان برتر در دستور کار داریم.

وی با ذکر حوزه‌های تحت حمایت جایزه البزر ادامه داد: در بخش همایش ملی نخبگانی جایزه البرز که به نوبل ایرانی معروف است؛ به نخبگان در حوزه‌های علوم پزشکی، علوم فنی و مهندسی، علم انسانی و علوم پایه اهدا می‌شود. 

گفتنی است دلیل نامگذاری جایزه البرز به نوبل ایرانی به دلیل تعدد حوزه‌های تحت پوشش این جایزه است.

ارشدی با اشاره به نحوه امتیاز آوری متقاضیان این جایزه گفت: فراخوان جایزه البرز هر ساله توسط بنیاد البزر در سایت منتشر می‌شود و دانشجویان با مراجعه به سایت می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین  شیوه‌ نامه دانشجویان در آن پایگاه منتشر می‌شود. علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی که به عنوان سرفصل‌ انتخاب شده، معدل دانشجویان، آثار تالیفی، المپیاد‌ها و گواهی‌های علمی از جمله شاخه‌های امتیاز آوری است که درج می‌شود و توسط هیات انتخاب جایزه البرز که متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران است بررسی شده و نفرات برتر موفق به کسب این جایزه می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است