Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بیمارستان محلی شهدای شبانکاره دشتستان استان بوشهر که توسط بنیاد علوی ساخته با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شبانکاره، در ادامه سفر معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر ظهر امروز بیمارستان محلی شهدای شبانکاره افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه این بیمارستان با مشارکت بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در مدت یکسال ساخته شده است اظهار داشت: بیمارستان محلی شهدای شبانکاره با زیربنای یک‌هزار و 40 مترمربع و سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریال ساخته شده است.

سعید کشمیری از ایجاد 9 بخش در بیمارستان محلی شهدای شبانکاره خبر داد و بیان کرد: بیمارستان محلی شهدای شبانکاره شامل بخش‌های زنان و زایمان، مردان، اطفال، اورژانس، داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی است که در آن پزشکان متخصص، دندانپزشک و 16 بهیار و ماما به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیمارستان شهدای هسته‌ای و اورژانس پرتوی بوشهر افتتاح شد افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر به روایت تصویر معاون وزیر بهداشت: در فاز نخست 1.3 میلیون نفر علیه کرونا واکسینه می‌شوند / از بهار 1400 واکسن ایران در دسترس است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از توجه بنیاد علوی در توجه به زیرساخت‌های درمانی در مناطق کمترتوسعه یافته اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم دشتستان ایجاد زیرساخت‌های تجهیزاتی و درمانی به ویژه تسریع در راه‌اندازی بیمارستان 17 شهریور برازجان است.

ابراهیم رضایی با بیان اینکه کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص یکی از مشکلات مهم دشتستان است تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم در عرصه سلامت و درمان باید در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان قرار بگیرد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر بهداشت افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد