Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:40:24 GMT

آموزش سرخطی در بورس + ابزارهای مورد نیاز

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۹۳۸۹

آموزش سرخطی در بورس + ابزارهای مورد نیاز

افرادی که در بورس هستند همگی در صدد این موضوع هستند که چگونه یک سرخطی موفق داشته باشند؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دایرکت فا، هر کاری روش خاص خودش را دارد و شما وقتی راه کار را بلد نباشید فقط فقط تلاش های بی فایده می کنید و مطمئنا نتایج مطلوبی هم کسب نخواهید کرد.

در این متن آموزش سرخطی در بورس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سرخطی موفق داشته باشید و از نتیجه بدست آمده راضی باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که در بالا اشاره کرده شد هر کاری ابزار لازم خودش را نیاز دارد، برای مثال وقتی کسی می خواهد خانه ای بسازد نیاز به مصالح دارد و شما بدون مصالح نمی توانید خانه ای را بسازید.

سرخطی در بورس هم به همین شکل است، برای سرخطی زدن نیاز به  ابزارهایی دارید که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشوید.

ابزار های مورد نیاز برای سرخطی زدن در بورس:

۱: سرور مجازی بورس

۲: اتوکلیکر

۳: ربات سرخطی زن

سرور مجازی بورس چیست و چه کاری را انجام میدهد؟

سرور بورس یا سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر فوق العاده قوی است که میتواند پینگ شما به زیر ۱ میلی ثانیه برساند و سرعت اینترنتان را تا ۱۰ هزار مگابیت افزاریش دهد. شما حتما برای سرخطی زدن نیاز به سرور مجازی بورس دارید که نتایج خیلی خیلی عالی را به شما بدهد.

وقتی شما سرور بورس را تهیه می کنید به این معناست که یک کامپیوتری که یک سرعت اینترنت بالا به آن متصل است را به مدت ۱ ماه تا ۱ سال ( بستگی به خودتان دارد که کدام مدت را انتخاب کنید ) را اجاره می کنید که با پرداخت هزینه ماهیانه آن می توانید از آن استفاده کنید.

روش اتصال هم به این شکل است که وقتی شما سرور بورس را خریداری می کنید از طرف سایتی که خریداری کردید دسترسی ارسال می شود و می توانید از راه دور آن سرور را کنترل کنید.

از کجا سرور بورس بخرم؟

با توجه به کارایی سرور مجازی بورس، شما نمی‌توانید این سرور خاص و پرسرعت را از هر مرکزی تهیه کنید؛ چرا که فروش سرور بورس یک امر تخصصی به شمار می‌رود. دایرکت فا به دلیل داشتن سرور بورس بسیار با کیفیت و مطمئن، یک گزینه‌ی نام آشنا برای علاقمندان به بازار بورس و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید سرور مجازی بورس می‌باشد.

همچنین می‌توان گفت که تا ۹۹ درصد پلان‌های شرکت دایرکت فا به همان صورتی است که در توضیحات آن‌ها ذکر شده و پکیج‌های اختصاصی سرور بورس در دایراکت فا امکان استفاده ۱۰ یوزر را به طور همزمان دارند.

در صورتی که سوال‌های متعددی درباره خرید سرور بورس دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین از کارشناسان دایرکت فا بپرسید ( ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷ ) ؛ مطمئن باشید که یکی از بهترین پشتیبانی‌های زندگیتان را تجربه خواهید کرد.

برای خرید سرور بورس لطفا کلیک کنید.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دارای اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
قابل اتصال از کامپیوتر، لپ تاب، انواع گوشی های هوشمند اندرویدی، آیفون و تبلت
و...

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

اتوکلیکر چیست و چه کارایی دارد؟

اتوکلیکر یک نرم افزاری است که شما با استفاده از آن دیگر نیازی نیست که با موس روی دکمه خرید کارگزاری کلیک کنید، خود نرم افزار به صورت اتوکاتیک در فاصله زمانی مشخص برای شما کلیک را انجام خواهد داد.

باید گفت که شما بدون سرور مجازی بورس اتوکلیکر عملکرد خوبی ندارد و بهتر است که رور سرور مجازی بورس اتوکلیکر را نصب کنید و کلیک ها را از داخل خود سرور به صورت مستقیم با پینگ زیر ۱ میلی ثانیه به سمت کارگزاری ارسال کنید.

ربات سرخطی زن چیست و چه کارایی دارد؟

در خصوص ربات هم باید گفت که باز این ربات هم بدون سرور مجازی بورس کارایی چندانی ندارد و باید حتما از سرور مجازی بورس استفاده شود.

این ربات ها قابل این را دارند که به آنها تعداد سهم و قیمت را مشخص کنید و به صورت اتوماتیک برای شما سفارش را ارسال می کنند و فقط یک کلیک زدن اتوماتیک نیست.

درصد موفقیت با ربات ها بیشتر است در صورتی که از سرور مجازی بورس هم استفاده کنید.

نتیجه گیری:

شما برای سرخطی زدن در بورس نیازی به سرور مجازی بورس دارید که بتواند پینگ شما به زیر ۱ میلی ثانیه برساند و سرعت اینترنتان هم به ۱۰ هزار مگابیت ارتقا دهد.

سرور مجازی بورس هم می توانید از وب سایت دایرکت فا خریداری کنید که پشتیبانی این سایت به صورت ۲۴ ساعته میباشد و موقع از شبانه روز شما میتوانید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. هنوز هم زمان هست و همین الان سرور مجازی بورس را تهیه کنید و به راحتی سهمی را بخرید و یا بفروشید.

خرید سرور مجازی بورس = سرخطی زدن در بورس با رتبه عالی

تماس جهت مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

ایمیل پشتیبانی : support@directfa.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرور مجازی بورس خرید سرور بورس سرور مجازی بورس خرید سرور سرور بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز