Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از بازی‌های امروز و از گروه الف، تیم کراپ الوند موفق شد شهروند ساری را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد. مقاومت البرز در ادامه نتایج خوب خود توانست شهید منصوری قرچک را با نتیجه مشابه از پیش رو بردارد و فردوس قم هم تیم اهورا را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوم تیم ایمان شیراز با کسب نتیجه تساوی پرگل مقابل بازارهای کوثر اصفهان به نخستین امتیاز این فصل خود رسید و فرش آرای مشهد هم سن ایچ را با برد ۵ بر ۳ غافلگیر کرد.

نتایج هفته دهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

گروه الف
کراپ الوند ایرانیان ۳ – شهروند ساری یک
اهورا بهبهان یک - فردوس قم یک
مقاومت البرز ۳ – شهید منصوری قرچک یک


گروه ب
راگای ری ۲ – ملی حفاری ۴
ایمان شیراز ۵ – بازارهای کوثر ۵
فرش‌آرای مشهد ۵ – سن‌ایچ ساوه
۳

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در این هفته از مسابقات استراحت داشتند.

کد خبر 5144651 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال سن ایچ ساوه فرش آراء مشهد فوتسال تیم فوتسال مس سونگون باشگاه گیتی پسند تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی تکواندو کاراته شهاب زاهدی فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس وریا غفوری هندبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم