Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@07:15:27 GMT

روند ابتلا به کرونا در آمل نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۹۴۳۱

روند ابتلا به کرونا در آمل نگران‌کننده است

گروه استان‌ها ــ معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل از واکسیناسیون ۱۰۵نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان های این شهرستان در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: روند ابتلا بیماران کرونایی آمل نگران‌کننده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  آمل، علی رضا شریعت عصر امروز در حاشیه اجرای طرح واکسیناسیون کرونا به کادر درمان در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 480 دوز واکسن اسپوتنیک‌وی روسی در مازندران تعداد 105 واکسن در مرحله نخست به  آمل اختصاص یافت، اظهار داشت: در این مرحله تزریق به کادر درمان بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کرونایی آمل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دیگر مراحل کادر درمان بخش بیماران کرونایی، کل پرسنل بیمارستان، کادر بهداشت و درمان مورد در اجرای طرح واکسیناسیون قرار می گیرند، تصریح کرد: در ادامه این طرح گروه هدف شامل سالمندان و بیماران خاص هستند که این واکسن را دریافت می کنند.

شریعت با اشاره به وضعیت کرونا در آمل  همچنان آن را شکننده عنوان کرد و گفت: باید تمام شهروندان از کسبه تا مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، با وجود در آستانه قرار گرفتن عید نوروز این نگرانی وجود دارد که از وضعیت نارنجی به قرمز برسیم و این نیازمند رعایت همه شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی خصوصاً ماسک زدن است.

آخرین آمار کرونا در ایران| فوت 65 نفر در 24 ساعت گذشته موارد ابتلای جدید به کرونا در روسیه همچنان رو به کاهش است وزیر دفاع: نیروهای مسلح ‌با فرماندهی امام خامنه‌ای از لحظه اول شیوع ‌کرونا با تمام توان پای کار آمد‌ند + فیلم

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه هم اکنون 211 بیمار بستری کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند، افزود:  از این تعداد 180 بیمار آملی هستند که امروز متاسفانه 2 نفر بر اثر کرونا فوت شدند.

وی ضمن قدردانی از کادر درمان بخاطر تلاش یک ساله عنوان کرد: پرسنل بیمارستان‌ها به خوبی خدمات درمانی را ارائه می دهند و علوم پزشکی مازندران نگاه ویژه ای به شهرستان دارد بطوری که اگر بیماران بستری را با شهرهای مشابه در نظر بگیریم، تعداد فوتی ها بسیار پایین تر است و نشان می دهد که خروجی هایمان خوب است.

شریعت با اعلام اینکه تاکنون 35 درصد از کادر درمان مازندران به  کرونا مبتلا شدند، یادآور شد: از این تعداد 9 درصد از کادر بهداشت و درمان آمل بودند که درگیر بیماری کرونا شدند.

انتهای پیام/ 684/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی