Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

چهره‌های مسئول حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تبریک چهره های سیاسی کشور به مناسبت جشن چهل و دو سالگی انقلاب

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ با انتشار متنی در اینستاگرام خود، به کارگردان فیلم سینمایی «یدو» برای کسب سیمرغ بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم فجر تبریک گفت و نوشت:

" تبریک به همه هنرمندان و برندگان سیمرغ‌های جشنواره فیلم فجر امسال

به ویژه هنرمند عزیز و کارگردان توانمند آقای مهدی جعفری برنده سیمرغ بهترین کارگردانی برای فیلم یدو"

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح؛ درباره قدرت موشکی کشور متنی را در توئیتر منتشر کرده و نوشت:

" ایران اسلامی با توجه به اقداماتی که تا به امروز در حوزه موشکی انجام داده، یکی از قدرت‌های برتر در این زمینه به شمار می‌آید."

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ درباره انتخابات توئیتی را منتشر کرد و نوشت:

" مردمسالاری اقتصادی، نیازمند مدنیّت اقتصادی، پرهیز از جناح سالاری و منع سهم خواهی است.
نگذاریم ناکارآمدی را تکرار کنند. مردم گلایه‌مندند. کشور نیازمند کابینه کارآمد و فراجناحی است.
راهبرد «کاندیدا، کابینه، برنامه» راه خدمت متواضعانه به مردم و جلوگیری از خودکامگی اجرایی است."

حسین دهقان، مشاور مقام معظم رهبری در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح؛ بخشی از صحبت‌هایش در گفتگو با گاردین درباره دولت جدید آمریکا را منتشر کرد و نوشت:

" در گفتگو با گاردین ضمن تاکید بر اینکه بایدن تاکنون سیاست ترامپ را ادامه داده است، گوشزد کردم که با ادامه تحریم‌های ظالمانه، رویکرد ایران به مسائل هسته‌ای تغییر خواهد کرد

مردم ما آسیب زیادی از بدعهدی آمریکا دیده‌اند و باید اعتماد ازدست رفته با راستی‌آزمایی و تضمین واقعی بازگردد."

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ ویدئویی از راهپیمایی پیروزی انقلاب در هند را در صفحه خود منتشر کرد و نوشت:

" هزاران نفر از مردم کشمیر هند، چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.
حامل تصاویر امام خمینی، آیت الله خامنه ای و حاج قاسم"

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما؛ توئیتی را درباره بهبود حال علی رضوانی مجری برنامه بدون تعارف منتشر کرد و نوشت:

" امروز رئیس مجلس شورای اسلامی که به ورامین رفته بود از  یوسف سلامی جویای حال علی رضوانی شد و در یک ارتباط تصویری موبایلی، با علی رضوانی خوش و بش کرد. تشکر از دکتر قالیباف"

مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی؛ درباره جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نوشت:

" وعده می‌دادند بایدن با یک گردش قلم تحریم‌ها را بر می‌دارد، خبری نشد. می‌گفتند با آغاز غنی سازی ۲۰ درصد به ایران حمله می‌کنند، آن هم هیچ. قانون مجلس را هم می‌گفتند ژست توخالی است، آن را هم دیدیم. حالا همان‌ها جمع شده اند که جلوی گام کلیدی کاهش بازرسی‌ها را بگیرند. باید ایستاد."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی فضائلی امیر حاتمی محسن رضایی منتشر کرد و نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899452

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"