Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: اگر تاریخ رژیم طاغوت را بررسی کنیم می‌بینیم که هر سندی که از ساواک باقی مانده است مملو از جنایات و تحقیر ملت ایران بوده و امروز اپوزیسیون خارج از کشور با ترفندهای رسانه‌ای سعی دارد موضوع را وارونه جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز ما هر چه را که می‌بینیم و رصد می‌کنیم، بالندگی، عظمت و استقلال ملت نجیب و دارای تمدن و فرهنگ را نمایش می‌دهد و ایران پرچمی را به دست گرفته که ملت آن به جایگاه واقعی خود رسیده است. 

محمودوند ضمن تأکید بر وجود مشکلات و سختی‌های بسیار در مسیر چهل و سه ساله انقلاب که از سوی دشمن به مردم تحمیل شده است، گفت: بیش از چهل سال است که مردم یعنی صاحبان اصلی کل نظام، دولت و کشور ۲۲ بهمن هر سال جانانه و مردانه از استقلال، عظمت و انقلاب خود دفاع می‌کنند. 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سراسر کشور علی‌رغم وجود کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: مردم با حضور پیروز خود، تمام فعالیت‌ها و سمپاشی‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی کردند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز با وجود تحریم‌های کمرشکن‌های اقتصادی، ظلم و اجحاف بین‌المللی در علم و فناوری به نقطه‌ای رسید که دشمن را به ترس و واهمه انداخته است و علی‌رغم چشم‌پوشی از این دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بر آن اذعان می‌کند.

وی به تلاش‌های شبانه‌روز جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های علم و فناوری اشاره و تصریح کرد: دانشمندان ایرانی ما نه تنها در صنعت نظامی بلکه در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های شگفت‌انگیز داشته‌اند و امروز شاهد آن هستیم که جوانان همین مرز و بوم برای مقابله با ویروس کرونا، واکسن ایرانی تولید کرده‌اند که هم‌اکنون در حال توزیع به مراکز درمانی کشور است. 

محمودوند ادامه داد: امروز ایران از لبه علم و تکنولوژی و فناوری جهان نیز عبور کرده و این حاصل مدیریت، تیزهوشی، صداقت، تدبیر و مؤلفه‌های حکومتداری مقام معظم رهبری به عنوان راهبر نظام است که علی‌رغم همه فشارها و محدودیت‌های دشمن، کشور را در مسیر و ریلی قرار داده که نام ایران در همه عرصه‌های علمی و فناوری می‌درخشد.

وی تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر آن اشاره و تأکید داشتند باید در عرصه علم و فناوری به نقطه‌ای برسیم که دانشمندان دیگر ملل نسخه‌های علمی زبان فارسی ما را ترجمه و مورد استفاده قرار دهند و این عظمت و پیروزی، مسیر شهدای شجاع ما بوده و هست.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به مسئولان را روشن و شفاف عنوان و تأکید کرد: مردم علی‌رغم انتقادات و تحمل سختی‌ها و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در صحنه حضور یافتند و حالا مسئولین باید خاضعانه و خالصانه خدمتگذار مردم باشند. 

وی در همین رابطه به قانون معیشتی مجلس شورای اسلامی برای اقشار محروم و کم‌درآمد کشور اشاره و تأکید کرد: به عنوان نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور می‌گویم لج و لجبازی را کنار بگذارید و به خاطر مسائل سیاسی، خدمت‌رسانی به مردم را متوقف نکنید. این بسته‌های معیشتی را به دست نجیب‌زادگان ملت ایران که در عین تنگدستی نجیبانه رفتار می‌کنند برسانید و ما نمایندگان مجلس این اقدام شما را نه به نام خود بلکه به عنوان دستاورد دولت شما عنوان می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی مجلس فناوری ۲۲ بهمن علی رغم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

دغدغه مجلس آینده حل مشکلات و چالش‌های کشور باشد

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903314

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده