Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@04:57:07 GMT

احتمال قرنطینه سراسری شادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۹۶۷۴

احتمال قرنطینه سراسری شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه قرنطیه کلی شهرستان شادگان منوط به نتیجه اقدامات در حال انجام، است، گفت: در صورتی که همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشوند و اعمال این محدودیت‌ها برای مدیریت بیماری کافی نباشد، سراسر شادگان قرنطینه می‌شود.

امید صبری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه قرنطیه برخی مناطق پر خطر شادگان، اظهار کرد: به دلیل بروز بالای ابتلا به کرونا در شهر دارخوین و روستاهای سالمی و بوزی سیف این شهرستان، همچنان این مناطق در قرنطینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بررسی وضعیت شادگان با حضور رئیس گروه واکنش سریع کووید – ۱۹ وزارت بهداشت، افزود: به منظور کنترل شرایط در شادگان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. شادگان در حالت آماده‌باش قرار گرفته و همه مرخصی‌ها و ماموریت‌های مدیران لغو شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همچنین مقرر شد که اعضای شورای تامین از ادارات و مراکز ارائه خدمات بازدید کنند و با استفاده از ظرفیت هیات‌ها و با استفاده از بلندگو نیز هشدارها به مردم داده شود.

صبری‌پور بیان کرد: فردا جمعه نیز جلسه‌ای با حضور شیوخ و بزرگان شادگان خواهیم داشت تا از برگزاری هر گونه تجمع و مراسم عروسی یا ترحیم جلوگیری کنند.

وی با اشاره به پایان تعطیلی سه روزه بازار شادگان، افزود: روزانه پنج اکیپ متشکل از ادارات ذی‌ربط بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار و اماکن عمومی نظارت می‌کنند. ابتدا هشدارهای لازم در خصوص لزوم استفاده از ماسک توسط اصناف و عدم ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده‌اند، داده خواهد شد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازدیدهای نامحسوس این تیم‌ها منجر به پلمب این مراکز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان با هشدار نسبت به پلمب اماکنی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: در حال حاضر همه دفاتر پیشخوان شهرستان شادگان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده‌اند؛ هر چند این دفاتر به زودی با اخذ تعهد به چرخه خدمت باز می‌گردند اما این موضوع، نافی پلمب مجدد این اماکن نیست.

وی افزود: از فردا تذکرات لازم به بانک‌ها داده می‌شود و از روسای بانک‌ها تعهد اخذ خواهد شد و در صورتی که پرسنل یا مراجعه‌کننده به بانک دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، بانک به مراجع قضائی معرفی و پلمب خواهد شد.

صبری‌پور تصریح کرد: قرنطیه کلی شهرستان شادگان منوط به نتیجه اقدامات در حال انجام، است. در صورتی که همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشوند و اعمال این محدودیت‌ها برای مدیریت بیماری کافی نباشد، سراسر شادگان قرنطینه می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار کرونا شادگان پروتکل های بهداشتی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان