Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@21:58:48 GMT

باز شدن پنجره، اولویت اول باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۰۰۰۳

باشگاه استقلال در تلاش است ابتدا پنجره نقل و انتقالات نیم فصل را باز کند.

خبرگزاری میزان - باشگاه استقلال با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه است که یکی از آن‌ها بدهی ۱۴۰ هزار یورویی به بودوروف، مدافع فصل گذشته و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم است.

دومین مشکل آبی‌ها عدم بازگشت میلیچ، هافبک خارجی آبی‌پوشان است که هنوز به دلیل عدم دریافت حقوق معوقه خود به ایران برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع فصل نقل و انتقالات ندارد و عقل سلیم هم می‌گوید ابتدا به فکر باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشند تا بتوانند بازیکن جدید جذب کند، در تلاش است ابتدا با تهیه منابع مالی بدهی به بودوروف پرداخت شود.

مدیران باشگاه می‌خواهند ابتدا پنجره نقل و انتقالات باز شود و این مشکل به طور کامل رفع شود، سپس به فکر بازگرداندن بازیکن کروات خود باشند.

بیشتر بخوانید: اقدام هیئت مدیره استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان و بودوروف

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال میلیچ بودوروف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال میلیچ بودوروف پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود