Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمن سرکیسیان رئیس‌جمهور و نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان، با ارسال پیام‌هایی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک  سرکیسیان رئیس‌جمهور ارمنستان به مقام معظم رهبری آمده است: در شرایط دشوار جهان و به ویژه منطقه ما، ارمنستان و ایران باید همواره همکاری دوجانبه در زمینه‌های گوناگون را توسعه دهند؛ دوستی چند صدساله کشورهای ما، ضامن موفقیت این همکاری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس‌جمهور ارمنستان ابراز اطمینان کرده است که تعمیق گفت و گوی سیاسی مبتنی بر احترام متقابل نسبت به دین و فرهنگ یکدیگر، به صلح و ثبات منطقه کمک زیادی خواهد کرد.

همچنین در پیام تبریک  سرکیسیان به حجت الاسلام روحانی نیز آمده است: یقین دارم توسعه و تحکیم روابط دوستانه ما در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی که مبتنی بر سنت‌های چند صدساله است، با غلبه بر همه موانع، ادامه خواهد یافت. در شرایط دشوار منطقه، امروز بیش از هر زمان دیگری روابط ارمنستان و ایران مهم بوده و توسعه سریع آن امری ضروری است.

در پایان این پیام، سرکیسیان برای رئیس‌جمهور روحانی تندرستی و بهترین‌ها، و برای ملت دوست ایران صلح و بهروزی آرزو کرده است.

براساس این گزارش، نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان نیز با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه ، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری تبریک گفته است.

در پیام نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به رهبر انقلاب اسلامی، آمده است: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از صمیم قلب به شما و ملت دوست ایران تبریک می‌گویم. شرایط پیچیده منطقه، دوستی و احترام متقابل دو ملت را از اهمیت ویژه‌ای برخوردار کرده و همکاری‌های عمیق‌تری را امکان‌پذیر کرده است. ارمنستان در مسیر پیشبرد همکاری‌های متقابلاً سودمند با کشور دوست ایران، در راستای منافع ملت‌های ما و منطقه مصمم است. عالی‌جناب برای شما سلامتی و طول عمر و برای مردم دوست ایران، صلح و بهروزی آرزو می‌کنم.

همچنین در پیام نخست‌وزیر ارمنستان به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز آمده است: عالی‌جناب؛ چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از صمیم قلب به شما و ملت دوست ایران تبریک می‌گویم. دوستی چند صدساله و سنت‌های عمیق تاریخی بین ارمنستان و ایران بهترین مبنای توسعه و تعمیق همکاری متقابلاً سودمند است. اوضاع پیچیده ژئوپلیتیک در منطقه به اجرای سریع و کامل برنامه‌های متقابلاً سودمند در راستای منافع ملت‌های ما و منطقه اهمیت بیشتری می‌دهد. برای شما تندرستی و موفقیت و برای ملت دوست ایران، صلح و بهروزی آرزومندم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران و ارمنستان پیروزی انقلاب اسلامی سالروز پیروزی انقلاب نخست وزیر ارمنستان ملت دوست ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا نوشت: پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

رئیس جمهور در این پیام تصریح کرد: با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی