Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره سامان پاکباز ورزشکار استان در مسابقات بین المللی امارات متحده‌ خبر داد.

اسماعیل عباسی افزود: سامان پاکباز اولین مدال نمایندگان ایران در رقابتهای دوومیدانی بین المللی دبی را کسب کرد.

وی اظهارکرد: دراولین روز مسابقات ورزش‎های نابینایان وکم بینایان رقابت‌های بین المللی دبی که در شهر فزاع کشور امارات متحده در حال برگزاریست، سامان پاکباز عضو تیم دوومیدانی کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در ماده پرتاب وزنه کلاس ب ۲ با پرتاب ۱۴ متر ۹۶ سانتی متر ضمن کسب نشان نقره در جایگاه دوم ایستاد و اولین مدال نمایندگان ورزش ایران در این رقابتها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهیگلویه وبویراحمد ،ضمن تبریک این موفقیت به سامان پاکباز، مربیان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد و کشور تصریح کرد: در این ماده دو شرکت کننده از کشورهای ازبکستان و بلاروس به ترتیب با پرتاب ۱۵.۹۳متر و ۱۳.۲۲ متر مدال‌های طلا و برنز را کسب کردند.

گفتنی است که این دوره از رقابت ها به مدت یک هفته و از ۲۲ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی در حال برگزاری است. 

این نخستین نشان کسب شده از سوی نمایندگان ورزش جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌هاست. 

سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه کلاس ب (۲) با پرتابی به طول ۱۴ متر و ۹۶ سانتیمتر توانست عنوان دوم و نشان نقره را تصاحب کند. 

در همین ماده ۲ شرکت کننده از کشورهای ازبکستان و بلاروس به ترتیب با پرتابی به طول ۱۵ متر و ۹۲ سانتیمتر و ۱۳ متر و ۲۲ سانتیمتر مقام های اول و سوم را بدست آوردند. سامان پاکباز عضو تیم ملی دوومیدانی مردان رده سنی بزرگسالان کشور است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد امارات متحده سامان پاکباز مدال سامان پاکباز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی

در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نمایندگان ایران در تپانچه بادی میکس موفق به کسب مدال نقره شدند.

به گزازش ایسنا، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز جمعه ۷ اردیبهشت، نمایندگان ایران در ماده تپانچه بادی میکس متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شدند.

محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد ۵۷۰ در جایگاه نخست قرار گرفتند و راهی مرحله فینال شدند و به مدال نقره این ماده دست یافتند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در این مسابقات ۱۲۵ ورزشکار  (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت