Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:42:20 GMT

قهرمان جام حذفی تنیس ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۰۵۲۲

قهرمان جام حذفی تنیس ایران مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله پایانی رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور امروز (پنج‌شنبه ۲۳ بهمن‌) با رقابت بین تنیسورهای دو تیم توسعه امین دارو و آکادمی احمدوند هرمزگان برگزار شد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی، هاضم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمیدرضا نداف توانست با برتری ۲ بر یک مقابل معین محمدی، پیروزی تیم توسعه امین دارو را در برابر تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان رقم بزند تا تعیین سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات به دیدار دوبل موکول شود.

درنهایت و پس از برگزاری دیدار جذاب دوبل، این تورنمنت که به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش پیگیری می‌شد، با قهرمانی تیم توسعه امین دارو به پایان رسید.
تیم‌های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم‌ مشترک را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های مختلف سراسر کشور شرکت کردند. همچنین در دیدار نخست فینال مسابقات برای اولین بار در تاریخ تنیس کشور از یک داور زن برای قضاوت استفاده شد.

در پایان این رقابت‌ها و در مراسم اختتامیه، به تیم قهرمان مبلغ ۲۵ میلیون تومان اهدا شد. به تیم دوم ۱۵ میلیون تومان و تیم‌های سوم نیز هرکدام ۵ میلیون تومان دریافت کردند.

دیدار نهایی این دوره با حضور عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان و شماری از مسئولین ورزش جزیره کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جام حذفی تنیس المپیک کیش عبدالحمید احمدی فدراسیون تنیس داود عزیزی توسعه امین دارو تیم توسعه امین دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش