Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کاروان مأمورین سازمان ملل متحد در جاده کابل-جلال‌آباد را محکوم کرد و هشدار داد که گسترش خشونت ها در افغانستان به مرحله بسیار خطرناکی رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه حمله به کاروان مأمورین سازمان ملل متحد در جاده کابل-جلال آباد را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز مراتب همدردی و تسلیت به خانواده قربانیان اظهار داشت: متاسفانه گسترش خشونت ها در افغانستان به مرحله بسیار خطرناکی رسیده است و اگر جامعه جهانی، کشورهای منطقه و تمام نیروهای مسئول در افعانستان به این مهم توجه نکنند، بیم‌ آن می رود که این کشور شاهد خشونت‌های فزاینده و شرایط امنیتی وخیم‌تری باشد.

خنثی شدن طرح حمله به رئیس پارلمان افغانستانوقوع 3 انفجار در کابل دستکم 9 کشته و زخمی برجا گذاشت

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار تروریستی در کابل اخبار افغانستان سخنگوی وزارت خارجه انفجار تروریستی در کابل اخبار افغانستان سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها