Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، براساس آمار بانک مرکزی، در ماه مورد بررسی در استان تهران حدود ۱۵۴ هزار فقره چک رمزدار به ارزشی حدود ۵۷۵ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

بنا بر این گزارش در آذرماه، ۴۸.۴ درصد از تعداد چک‌های رمزدار وصولی در سه استان تهران (۳۱.۶ درصد)، اصفهان (۹.۱ درصد) و خراسان رضوی (۷.۷ درصد) وصول شده است که بیش‌ترین سـهم را در مقایسه با سایر استان‌ها دارا بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۷۱ درصد از ارزش چک‌های فوق در استان‌های تهران (۶۱.۱ درصد)، اصفهان (۵.۵ درصد) و خراسان رضوی (۴.۴ درصد) وصول شده است.

چک‌های وصولی بر حسب عادی و رمزدار حدود ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره چک در آذرماه ۱۳۹۹ در کل کشور وصول شد که از این تعداد حدود ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره عادی و حدود ۵۰۰ هزار فقره رمزدار بوده است. بر این اساس درکل کشور ۹۴.۶ درصد از کل تعداد چک‌های وصولی، عادی و ۵.۴ درصد رمزدار بوده است.

بر اساس آمار بانک مرکزی، در کل کشور بالغ بر دو هزار و ۵۶۷ هزار میلیارد ریال چک وصول شد که بیش از یک هزار و ۶۲۶ هزار میلیارد ریال چک عادی و بالغ بر ۹۴۱ هزار میلیارد ریال چک رمزدار است. به عبارتی در کل کشور ۶۳.۳ درصد از کل ارزش چک‌های وصولی، عادی و ۳۶.۷ درصد رمزدار بوده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هزار میلیارد ریال هزار فقره کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه

حمید مهدیون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (قلم ۷) اظهار کرد: بارگذاری آثار در سامانه نشریات دانشجویی از یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: نشریات تک شماره‌ای در جشنواره «قلم ۷» داوری نمی‌شوند

وی ادامه داد: دانشجویان و مدیران مسئول نشریات دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند، آثار خود را در سامانه نشریات بارگذاری کنند.

مهدوین با اشاره به داوری جشنواره نشریات دانشجویی قلم ۷ عنوان کرد: زمان داوری مقدماتی و نهایی از اول تیرماه تا ۱۵ مردادماه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعداد آثار بار گذاری شده در سامانه نشریات دانشجویی( قلم ۷) مطرح کرد: تا کنون حدود ۴۵۰ اثر در این سامانه بارگذاری شده است. همچنین تعداد نشریات شرکت کننده در بخش نشریات برتر حدود ۱۹۴ نشریه است.

وی اضافه کرد: تعداد آثار بار گذاری شده در بخش ویژه جشنواره نشریان قلم ۷ نیز حدود ۳ اثر است. البته متاسفانه تعداد آثار بارگذاری شده در بخش فضای مجازی؛ صفر است.

مهدیون نشریات منتشر شده در بازه زمانی ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌توانند در جشنواره قلم ۷ شرکت کنند. تعداد کل نشریات انتشار یافته در این بازه زمانی حدود ۵۴۷ نشریه است. البته این آمار شامل نشریات تک شماره‌ای نیز است که تعداد آنها ۲۱۴ است. همچنین تعداد شماره گان منتشر شده در بازه زمانی جشنواره؛ حدود ۱۴۱۲ شماره است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228981 برچسب‌ها جشنواره نشریات دانشجویی قلم

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه