Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۶۳ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۹۶ هزار و ۸۰۶ نفر به کووید ۱۹مبتلا  شده و سه هزار و ۴۳۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به ۲۷ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۱۴ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۴۸۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در آمریکا  ۱۷ میلیون و ۸۲۷ هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

افزایش شمار مرگ و میر بیماران کرونایی در آمریکا در حالی روند صعودی دارد که دولت بایدن در تلاش است تا سوء مدیریت به جای مانده از دوره رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مقابله با ویروس کرونا در این کشور را کنترل کند، وضعیتی که اقتصاد آمریکا را با بحران مواجه ساخته است.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که از زمان ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری کنترل همه‌گیری مهار کرونا را اولویت اول خود معرفی کرده از نخستین دقایق بدست گرفتن سکان زمامداری، حدود ۲۵ فرمان اجرایی را امضا کرد که بیش از نیمی از آنها مربوط به کرونا است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد