Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ عملیات هلی‌برن و ضدهلی‌برن اجرا و مواضع دشمن از سوی توپخانه نیروی زمینی سپاه گلوله‌باران شد.

به گزارش مشرق، پس از انجام مراحل مقدماتی و جابجایی و استقرار یگان‌ها و تجهیزات، تمرین پاسگاه فرماندهی و بازی جنگ، عملیات‌های سد رخنه، هلی‌برن و ضدهلی‌برن در مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مرحله، مواضع دشمن فرضی از سوی توپخانه نیروی زمینی سپاه گلوله‌باران شد.

بیشتر بخوانید: نمایش دکترین دفاعی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶

اتخاذ رویکرد آفندی بر اساس دکترین جدید سپاه مبنی بر استراتژی دفاعی متکی بر عملیات تهاجمی، اجرای عملیات دفع رخنه به‌صورت ترکیبی از سوی نیروهای زرهی و پیاده در شب و اجرای عملیات تهاجم شبانه هوانیروز از برنامه‌های در نظر گرفته شده در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه به شمار می‌رود.

رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۶» با حضور یگان‌های برگزیده تکاور، زرهی، موشکی، پهپاد، جنگال نیروی زمینی سپاه و هوانیروز سپاه طی ۲ روز (پنجشنبه و جمعه) در جنوب غرب کشور برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر نیروی زمینی سپاه هوانیروز سپاه هلی برن سپاه رزمایش سپاه رزمایش پیامبراعظم رزمایش پیامبر اعظم نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود