Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی جواد ناصریان را به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.

به گزارش مشرق، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جواد ناصریان به عنوان عضو ستاد و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

متن این حکم که خطاب به جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور صادر شده است، بدین شرح است:

«با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات با شکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، انتخابات ۱۴۰۰؛ با مشارکت حداکثری و در شان ملت بزرگ ایران، در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس مطابق با مر قانون رعایت شود.

با توجه به همزمانی، اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو؛ لازم است با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات کشور و اتخاذ تدابیر مناسب، همه تمهیدات و مقدمات لازم فراهم و در زمان مقرر اجرا گردد.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری ستاد انتخابات کشور انتخابات انتخابات 1400 کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم