Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:11:18 GMT

پایان مسابقات تنیس جام حذفی با معرفی تیم قهرمان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۰۷۵۰

پایان مسابقات تنیس جام حذفی با معرفی تیم قهرمان

دوازدهمین دوره رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان با قهرمانی نماینده تهران پایان یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس جام حذفی در مجموعه ورزشی المپیک‌ کیش برگزار شد.

در آخرین روز مسابقات که با حضور  سید عبدالحمید معاون فرهنگی و‌ توسعه وزارت ورزش و‌جوانان و داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان برگزار شد تیم‌های آکادمی تنیس احمدوند و توسعه امین دارو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار بخش انفرادی، هاضم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند با نتیجه (1-6 و 1-6 ) مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

 در دومین بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف به مصاف معین محمدی رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید.

در بخش دو‌نفره نیز تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با ترکیب امیر حسین بادی و هاضم نو به مصاف تیم توسعه امین دارو تهران با ترکیب حمید رضا نداف و‌ امید سوری رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید .

دیدار فینال این  دوره از رقابت‌ها به مدت 9 ساعت به طول انجامید و در نهایت تیم توسعه امین دارو موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.  

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور ( جام فجر)  در بخش آقایان  از تاریخ 11 بهمن ماه  به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ امروز با انجام دیدار نهایی به پایان می‌رسد.
 
در این دوره از مسابقات 183 تیم از استان های آذربایجا‌ن شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران ، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان ، گیلان، مازندران ، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند.

 سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

طلسم حضور بدمینتون در بازی‌های المپیک

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس توسعه امین دارو تنیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در جزیره کیش تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هفته نخست بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۲ دیدار برگزار شد و در پایان با انجام ۲ راند جدول اصلی تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش آقایان کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب ، مهدی بازگیر – سالار ریاحی ، رسول آراوند – فربد فتاح و فرهاد اهرزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش بانوان نیز ساره هژبری -فاطمه سرسنگی ، نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد، یاسمن حیدری -شیرین سیدیان و نیلوفر گونودی و درنا یگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای نیمه‌ نهایی و فینال به پایان می رسد.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6090750

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند