Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:30:05 GMT

خواستم مادرم آن مصاحبه را نبیند چون ...

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۰۸۶۶

خواستم مادرم آن مصاحبه را نبیند چون ...

ستاره فوتبال زنان ایران درباره مصاحبه شب گذشته‌اش، صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه" گلنوش خسروی که با انتقال در 18 سالگی به تیم کوناک اسپور توانست عنوان جوان‌ترین لژیونر فوتبال زنان را از آن خود کند، به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی فوتبال ترکیه تصمیم گرفت به فوتبال ایران بازگردد.

 

وی در بازگشت به ایران با تیم وچان کردستان به توافق رسید؛ شب گذشته نیز در برنامه "فرمول یک" گفتگوی ضبط‌شده خسروی پخش شد که در آن انتقادات تندی را وی علیه نابرابری‌ها در فوتبال زنان مطرح کرد و حتی این موضوع را هم گفت که شاید خیلی زود از فوتبال به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با گلنوش خسروی برای دقایقی همکلام شدیم تا بیشتر آن‌چه در برنامه شب گذشته را بیان کرد، بدانیم؛ مشروح صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

 

 

از صحبت‌های من سو برداشت شد

 

دلم می‌خواست در یک گفتگوی تلویزیونی از مشکلات زنان صحبت کنم؛ چرا که واقعا فکر می‌کنم اصلا فوتبال زنان ما آن‌طور که باید دیده شود، دیده نشده و این مسئله تبعات بدی را هم به دنبال داشته است. از مشکلات پخش مسابقات تا مسائل مالی بازیکنان و موار دیگر اما فکر می‌کنم از صحبت‌های دیشب من سوبرداشت شد.

 

 

نمی‌خواستم مادرم را ناراحت کنم

 

گفته بودم نمی‌خواهم مادرم مصاحبه من را ببیند چون خیلی از مشکلات و معضلات فوتبال زنان صحبت کرده بودم و دلم نمی‌خواست او را ناراحت کنم؛ چون بعد از فوت پدرم، مادر تنها همدم من در این زندگی بود و سختی زیادی را کشید تا من بتوانم موفق شوم و نمی‌خواستم این حرف‌ها را بشنود و آزرده خاطر شود.

 

 

وچان بهترین امکانات در فوتبال زنان دارد

 

واقعا باید از مدیران باشگاه وچان به ویژه آقای دکتر مفاخری و خانم دکتر رحمتی تشکر کنم؛ هم‌چنین سرمربی تیم خانم صادقی چرا که واقعا در بین تیم‌های فوتبال زنان بهترین امکانات را باشگاه وچان در اختیار بازیکنان می‌گذارد و حتی ما را برای آمادگی بیشتر به اردوی تمرینی هم برده‌‌اند که اتفاق مهم و بزرگی در فوتبال زنان است.

 

 

برای قهرمانی وچان با جان و دل می‌جنگم

 

این اتفاق برای بازیکنان بزرگ هم رخ می‌دهد که پس از انتقال از کشوری به کشور دیگر دچار مشکل شوند؛ من هم در بازگشت از ترکیه این مشکل را داشتم و کمی طول کشید تا با تیم جدید هماهنگ شوم، اما خداراشکر الان شرایط خوبی دارم و با همه وجود می‌جنگم و تلاش می‌کنم و امیدوارم بتوانم با وچان امسال قهرمانی را به دست آورم. واقعا سخت تمرین و تلاش می‌کنم و امیدوارم این اتفاق مهم با کمک همبازیان خوبم رخ بدهد و مطمئنم این دستاورد بزرگ را کسب می‌کنیم.

گلنوش خسروی فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گلنوش خسروی فوتبال بانوان فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • معمای اتوبان
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت