Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:18:59 GMT

بونوچی: درگیری آنیلی و کونته بد بود، اما پیش می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۰۸۷۲

بونوچی: درگیری آنیلی و کونته بد بود، اما پیش می‌آید

لئوناردو بونوچی، بازیکن باتجربه یووه، می گوید که برخورد بین آنتونیو کونته و آندره‌آ آنیلی بد بود، اما این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت یوونتوس و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا که با تساوی 0-0 به پایان رسید و منجر به حذف اینتر شد، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، در بین دو نیمه حرکت زشتی را با دست رو به مدیران یووه و آندره‌آ آنیلی، مالک این تیم، انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل آندره‌آ آنیلی نیز پس از پایان بازی کلمات زشتی را خطاب به سرمربی اینتر بر زبان آورد که هر دو این برخوردها شکار دوربین های تلویزیونی شد.

 

 

بونوچی گفت: "چیز زیادی نمی شود گفت، تصاویر به اندازه کافی واضح هستند. اتفاقی که افتاد بد بود اما من در جایگاهی نیستم که در باره آن قضاوت کنم و بگویم چرا این اتفاق رخ داد.

ما باید الگوی جامعه باشیم اما گاهی در بعضی موقعیت های خاص این کار خیلی سخت می شود.

وقتی بازی می کنی گاهی راجع به شرایط محیطی فکر نمی کنی. تنش می تواند تو را وادار کند کاری متفاوت از آنچه می خواهی را انجام دهی و اتفاق هایی مثل این ممکن است رخ بدهند.

 

این موضوع با خالی بودن ورزشگاه ها نیز تشدید شده چرا که میکروفن ها حالا حتی صدای عطسه بازیکنان را هم ضبط می کنند.

 

ما باید کمتر روی آنچه رخ داده تاکید کنیم، من همه را به چالش می کشم که چنین لحظاتی از تنش و عصبانیت را در محل کار خود، چه زمین فوتبال باشد و چه دفتر کار، نداشته باشند!

ما آدمیزادیم. تلاش می کنیم که الگو باشیم اما گاهی اوقات اوضاع از کنترل ما خارج می شود. اگر استادیوم پر بود، شما اصلا متوجه این صحنه ها نمی شدید، ما باید بیشتر مراقب باشیم، اما این چیز جدیدی نیست."

یوونتوس آنیلی (مالک) لئوناردو بونوچی آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آنیلی مالک لئوناردو بونوچی آنتونیو کونته اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده

مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از روز سه‌شنبه افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 748885

دیگر خبرها

  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس