Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:21:14 GMT

توقیف 2 فروند کشتی در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۱۰۶۹

توقیف 2 فروند کشتی در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: به همت مرزبانان ماهشهر 2 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آب های شمالی خلیج همیشه فارس توقیف شد.

به گزارش برنا؛ سردار لطفعلی پاکباز گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته موفق شدند 2 فروند شناور باری حامل محموله های قاچاق را در آب های شمالی خلیج فارس متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده؛ 40 دستگاه ماشین لباسشویی، 50 دستگاه کولر دو تیکه، 5 دستگاه یخچال، 20 دستگاه ماشین ظرفشویی، 40 دستگاه جارو برقی و 240 عدد ظروف آشپزخانه  که با هدف عرضه در بازار کشورمان از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس بارگیری شده و فاقد هرگونه مجوز قانونی بودند را کشف کردند .

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری 12 متهم در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 14 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: دریابان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در آب های ساحلی استان، هرگونه تحرکات غیر قانونی را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی و قانونی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس خوزستان حوادث توقیف کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار