Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@16:15:13 GMT

جزییات تصویری از لحظه ترور شهید فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۱۲۱۶

جزییات تصویری از لحظه ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، رسانه انگلیسی در خصوص این ترور عنوان کرد که روز حادثه  محسن فخری زاده  به همراه همسر و 11 محافظش بود که ناگهان یک اسلحه اتوماتیک که هیچ عامل انسانی در آن دخیل نبود در داخل یک نیسان او را مورد هدف قرار داد و کارشناس هسته ای را به شهادت رساند.

جزییات جدید از چگونگی شهادت محسن فخری زاده

بر اساس گزارش این رسانه، در این  ترور  از خودرو نیسانی که در فاصله 150 متری ماشین فخری‌زاده متوقف بوده، از یک دستگاه تیربار اتوماتیک کنترل از راه دور، شلیک‌های متعددی صورت گرفت که در نهایت منجر به کشته‌شدن فخری‌زاده شد و در این حادثه 11 پاسدار همراه فخری زاده بودند که  انفجار  نیسان هم به خاطر از بین بردن همان پاسداران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که تیرباری که داخل نیسان بود مجهز به سیستم هوشمند ماهواره ای بود که روز حادثه روی فخری زاده زوم شده و از هوش مصنوعی نیز بهره برده بود و در این حادثه به محافظان و همسر محسن فخری زاده آسیبی وارد نشد چرا که در این عملیات از یک سلاح بسیار دقیق اتوماتیک استفاده شد تا از آسیب وارد شدن به غیرنظامیان جلوگیری شود.

پس از وقوع انفجار کارشناسان پی بردند که بمب پس از عملیات به شدت منفجر شد و از بین رفت تا هیچ آثار و شواهدی از سلاح تعبیه شده به جای نماند.

گفتنی است که تاکنون اسرائیلی ها نسبت به این گزارش انگلیسی ها واکنشی نشان ندادند و آن را تایید و یا تکذیب نکردند.

وزیر اطلاعات ایران چه گفت ؟

وزارت اطلاعات ۵ روز قبل از  ترور شهید فخری زاده  هشدار داده بود.

محمود علوی در بخشی از سخنانش با اشاره به ترور شهید فخری زاده از هجمه ها به وزارت اطلاعات انتقاد کرد و گفت: «وزارت اطلاعات دوماه و نیز پنج‌روز پیش از ترور محسن فخری‌زاده اعلام کرده بود دشمن به دنبال  ترور شهید فخری زاده  در آن نقطه است؛ فقط زمان و مکان ترور را نمی‌دانستیم.»

او افزود: «فردی که امکانات ترور را فراهم کرده بود از اعضای نیروهای مسلح بود بخاطر همین نتوانستیم جلوی ترور را بگیریم. از نیروهای مسلح کمک خواستیم قرار بود فردی را معرفی کنند که روی مسئله کار کنیم که متاسفانه ترور انجام شد.»

پربیننده ترین میلیونر شدن پسر ۱۲ساله با خرید و فروش سهام +عکس تغییر رویه دیپلماسی ایران از نوزدهم فوریه رتبه بندی معلمان به سال۱۴۰۰ موکول شد؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۱۱/۲۲) زن و شوهری که سیمرغ گرفتند +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.   به گزارش ایسنا، افشین محمدی دره شوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به‌سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.   وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.   محمدی دره شوری با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.   طی روز‌های اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت با الکل ۲۹ پزشک در شیراز منتشر شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

دیگر خبرها

  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی